Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

jag är så J*vla trött på detta!


prue_forever

Rekommendera Poster

.. Okej, lugnt och sansat....

JAG STÅR INTE UT LÄNGRE.. AHHH!

nej.. nu ska jag berätta...

Ibland funkar det utan problem iblAND!! ... INTE...

 

Jo när jag loggar in på msn är allt som normalt men helt plötsligt utan någo som helst förvarning när jag kanske sitter i världens viktigaste samtal LOGGAR DEN UT MIG!!!

 

jag loggar in på nytt, kan vara inne i sisådär 5 minuter sen loggar den ut mig igen, ibland kan jag inte ens komma in igen och får helt enkelt skit i det... och ibland om den är riktigt snäll loggar den bara ut mig 1-2 gånger och sen låter den mig vara och jag kan vara inne på msn som en vanlig pc-användare (de verkar ju aldrig ha problem med det..)

 

så SNÄLLA, jag är så trött på det! Kan någon hjälpa mig innan jag får ett nervsammanbrott med detta eller ska jag ringa till typ support eller något i den stilen..?

 

Josefin :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför inte använda ICQ i stället? Betydligt trevligare/stabilare, mindre påfrestande för hjärtat o blodtryck.

 

//Danne

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Proteus kanske kan vara ett alternativ troligtvis har alla MSN Messenger användare problem så du lär inte vara ensam själv bryr jag mig inte ett skvatt :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men jag vill ha msn, alla jag känner osv har just msn... jag ska väl också kunna använda msn utan problem?! bara för att jag inte är PC-användare ska väl jag ändå ha lika lätt att komma in på msn som dem?!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MSN är väldigt dåligt helt enkelt man får nog leva med det när man har mac, jag tror ingen här på forumet kan göra så mkt åt det. Vad du kan göra är att gnälla hos Microsoft.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jaja, okej, men alltså, det finns inget prgram eller något som kan förbättra kvaliten på det eller liknande?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jaja, okej, men alltså, det finns inget prgram eller något som kan förbättra kvaliten på det eller liknande?

Det finns Mac Messenger som är updaterad till 3.0a12 nu,använder själv detta program utan några som helst problem(Freeware).

Finns att ladda ner där--->>Här

;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Finns nu en MSN som är uppdaterad till 3.0.13, kanske den fungerar annars har du en klient som ska klara msn/icq/aol mm men det har inte fått några höjdarbetyg :)

 

//Danne

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska inte å ä ö fungara i MSN ?? pure?? du som använt det förut. :blink:

Men ditt jädrans pucko du lär väl installera MSN på svenska så klart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns Mac Messenger som är updaterad till 3.0a12 nu,använder själv detta program utan några som helst problem(Freeware).

Finns att ladda ner där--->>Här

 

 

Får inte å ä ö att fungera i MacMessenger Tips??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns Mac Messenger som är updaterad till 3.0a12 nu,använder själv detta program utan några som helst problem(Freeware).

Finns att ladda ner där--->>Här

 

 

Får inte å ä ö att fungera i MacMessenger Tips??

ÅÄÖ problemet löser du genom att installera Svensk variant Av MSN.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har aldrig haft nätverksproblem med Messenger, dock saknar jag voicechatt som finns på peze. Fattar faktiskt inte varför det skall var så svårt för dom att baka in det, tekniken har ju funnits i 7 år....minst...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har laddat ner det nu.. men går det att skicka filer och motaga filer som banligt med den här msn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker Proteus suger big time...man kan ju inte ens skicka filer med skiten..samt att det är oinstabilt, åtminstånde dom tidigare verisonerna.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...
Testa Adium http://www.adiumx.com/

 

"Adium is a free instant messaging application for Mac OS X that can connect to AIM, MSN, Jabber, Yahoo, and more."

211360[/snapback]

Välkommen dias_se! Men som sagt... varför dra upp en sån här gammal tråd? :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen dias_se! Men som sagt... varför dra upp en sån här gammal tråd? :ermm:

211374[/snapback]

Finns problemet kvar, är den väll fortfarande aktuell?

(tyckte jag såg en tråd nyss, om att msn inte funka)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...