ThunderMac Posted October 24, 2003 Share Posted October 24, 2003 Kolla här!!! En treåring som lirar xylofon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
maccis Posted October 25, 2003 Share Posted October 25, 2003 Undrar vad hon har övat på sen hon föddes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axelman Posted October 25, 2003 Share Posted October 25, 2003 Äntligen har vi det som vi längtat efter! Beviset på att Nordkoreas politik är överlägsen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
maccis Posted October 25, 2003 Share Posted October 25, 2003 Finns de ingen mat så får man väl spela sig mätt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Lundberg Posted October 26, 2003 Share Posted October 26, 2003 Jag undrar vad det är för (japanskt) program det är taget från... kanske nåt i stil med "americas funniest home videos", med tanke på att hon tjötar så mycket att man knappt får höra hur tjejen spelar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimolp Posted October 27, 2003 Share Posted October 27, 2003 Ser ni inte att det är en fingerdocka. (w00t) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Holmlöv Posted October 27, 2003 Share Posted October 27, 2003 Äntligen har vi det som vi längtat efter! Beviset på att Nordkoreas politik är överlägsen! Var inte Mozart rätt flink i fingrarna redan i fyraårsåldern? Link to comment Share on other sites More sharing options...
znozy Posted October 27, 2003 Share Posted October 27, 2003 Äntligen har vi det som vi längtat efter! Beviset på att Nordkoreas politik är överlägsen! Var inte Mozart rätt flink i fingrarna redan i fyraårsåldern? Men Nisse han va väl inte från nordkorea!? // Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Lundberg Posted October 27, 2003 Share Posted October 27, 2003 "a cute , three-year-old North Korean girl" Jorå, visst var hon det Men tvprogrammet är japanskt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maccis Posted October 27, 2003 Share Posted October 27, 2003 Tacka vet jag "syd" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axelman Posted October 27, 2003 Share Posted October 27, 2003 Tacka vet jag "syd" Menar du Lag Syd? (w00t) Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimolp Posted October 27, 2003 Share Posted October 27, 2003 Jag har kollat på filmsnutten ett par gånger till och jag tycker den lilla flickan ser skrämmande ut på nåt sätt!!! Hon ser ut som en docka Link to comment Share on other sites More sharing options...
maccis Posted October 27, 2003 Share Posted October 27, 2003 Tacka vet jag "syd" Menar du Lag Syd? (w00t) Ja precis ;P Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThunderMac Posted October 27, 2003 Author Share Posted October 27, 2003 Jag har kollat på filmsnutten ett par gånger till och jag tycker den lilla flickan ser skrämmande ut på nåt sätt!!! Hon ser ut som en docka Jo, håller med! Hon har för "skum" inlevelse, eller nåt sånt.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
maccis Posted October 27, 2003 Share Posted October 27, 2003 Skulle det vara en docka så har de i alla fall vart duktiga på att få den lilla tösen och se verklig ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders.L Posted October 28, 2003 Share Posted October 28, 2003 Var inte Mozart rätt flink i fingrarna redan i fyraårsåldern? Kan man säga, komponerade sin första pianokonsert vid fyra års ålder ...hur nu det är möjligt Får en obestämd känsla av olust när jag ser sånt där, kanske ett utslag av "overthinking" men kan man verkligen bli så intresserad/fokuserad/"besatt" av en sådan sak i den åldern ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maccis Posted October 28, 2003 Share Posted October 28, 2003 Var inte Mozart rätt flink i fingrarna redan i fyraårsåldern? Kan man säga, komponerade sin första pianokonsert vid fyra års ålder ...hur nu det är möjligt Får en obestämd känsla av olust när jag ser sånt där, kanske ett utslag av "overthinking" men kan man verkligen bli så intresserad/fokuserad/"besatt" av en sådan sak i den åldern ? Tja hon har väl fått bra hjälp av föräldrarna också kan man väl tänka sig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders.L Posted October 28, 2003 Share Posted October 28, 2003 Mmm..i annat fall är det väl dags att bli ordentligt religiös. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axelman Posted October 28, 2003 Share Posted October 28, 2003 Äldsta grabben kunde läsa när han var 4.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders.L Posted October 28, 2003 Share Posted October 28, 2003 Intressant ! Jag utgår från att du spekulerat lite i vad det kom sig att han var så tidig ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ronny Posted March 31, 2006 Share Posted March 31, 2006 Kolla här!!! En treåring som lirar xylofon! 19335[/snapback] Riktigt bra faktiskt Undrar vad hon har övat på sen hon föddes 19350[/snapback] jepp jag tror det Äntligen har vi det som vi längtat efter! Beviset på att Nordkoreas politik är överlägsen! 19381[/snapback] Jepp Hurra !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
geniux Posted March 31, 2006 Share Posted March 31, 2006 Hehe, då räknar man med att ens presentation blir ronnad 2009 då Link to comment Share on other sites More sharing options...
daniel_hejhopp Posted May 11, 2006 Share Posted May 11, 2006 Jag hade missat den här tråden Jag undrar hon hon har fortsatt spela och är dubbelt så bra nu när hon är 6 år..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kallestropp Posted May 11, 2006 Share Posted May 11, 2006 Ha, f-n vilken festlig unge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.