Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Va?!? Hm.. Det var mystiskt


pëhrzzon

Rekommendera Poster

Nu har jag fått nya MW i brevlådan men nu tyckte jag att det var lite konstigt. I förra nummret stog det att ni i detta nummer skulle testa G5 2x2 men i detta nummret står det att ni ska testa den i nästa nummer och dessutom skriver ni att det är Sveriges första test av G5 2x2 men 99mac har redan testat den! Men tillbaka till min fråga varfö var inte testet med i det aktuella nummret? Kanske har ni inte fått den då ni skulle, eller hur är det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ännu konstigare hemma hos mig, trode att när vers 8.2003 av MW skulle släppas den 28/10 skulle jag som premmurrannt ha den i lådan om fredag, med tji fick jag. Det var den helgen det, får väl ta o shopa en hela explorer i stället då :(

 

///*bhuu*

 

PS.(MW testade väl en G5 i förra nummret iof en 1.6 eller var det var). G5 test av mig nu, En 2x2 är likadan som 1.6/8 fast 12,7% snabbare…ibland. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nils Holmlöv

Som bekant har det varit lite svårt att få loss Power Mac G5 2x2 GHz, och det gäller även Apples PR-avdelning. Vi fick helt enkelt inte Power Mac G5:an förrän strax innan vi gick till tryck, och vi hade inte en chans att hinna testa, plåta och skriva om den. Tyvärr - jag hade gärna haft med den, tro mig.

 

Angående 99mac så har jag inte hittat något test där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

och dessutom skriver ni att det är Sveriges första test av G5 2x2 men 99mac har redan testat den!

Hittar det inte heller på 99mac.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu såg jag det i din ledare Nils. Jag tänkte lite fel här, det var ju inget test som fanns på 99mac utan några tankar från dom på 99mac om den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bortsett från inte testet av G5.Artiklarna om bildbehandling var bra.Har inte hunnit läst resten än.Tidningen kommer att vara med på toa under lång tid framöver.

 

Alltså,jag menar,toa är det ställe en fyra!barns far kan tänkas få vara ifred. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nils Holmlöv
Alltså,jag menar,toa är det ställe en fyra!barns far kan tänkas få vara ifred.  :D

Haha, jag har bara två barn, men jag fattade direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...