Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Använda flera bluetothenheter till P990i


old_sellis

Rekommendera Poster

Enligt SE support skall det gå att använda flera blutothenheter till P990i bara de använder olika portar. Finns 15 på P990i. Headset och modem är tydligen två olika så det borde funka att surfa och tala i Bt headset samtidigt men icke. Är det min MacBookPro som tror den är ett headset och använder samma port. Någon som har en aning om vad som kan vara fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en PowerBook och en P990i.

Anslutna enheter till telefon:

Powerbooken

HBH-DS970

TomTom GPS-puck

En Handsfree i bilen

En P910i

 

Tyvärr verkar inte HBH-DS970 gå att ansluta till Macen! Hade tänkt ha den som trådlöst stereoheadsett till denna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Ja ansluta flera enheter är ing problem. Mitt problem är att använda flera samtidigt vilket skall gå. Jag vill kunna surfa med telefonens modem samtidigt som jag använder bluetothheadsetet och pratar. det funkar inte. Det har funkat under kortare period. Så det går men hur?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en PowerBook och en P990i.

Anslutna enheter till telefon:

Powerbooken

HBH-DS970

TomTom GPS-puck

En Handsfree i bilen

En P910i

 

Tyvärr verkar inte HBH-DS970 gå att ansluta till Macen! Hade tänkt ha den som trådlöst stereoheadsett till denna!

452971[/snapback]

 

Vad använder du för hf i bilen?

Jag har en bluetooth inbyggd i min stereo, men folk klagar på ljudet, trots att jag satte in en svanhals.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad använder du för hf i bilen?

Jag har en bluetooth inbyggd i min stereo, men folk klagar på ljudet, trots att jag satte in en svanhals.

486107[/snapback]

 

Ingen aning, köpt på ClasOhlsson som sista utgående exemplar, skulle kostat kring 900:- och jag gav 80:-

Det är en kompakt enhet med magnetfäste som jag placerat uppe på "hatthyllan" mitt ovanför framrutan. Ljudet är inte perfekt, men folk hör i alla fall vad jag vill ha sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...