Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Katter!


kajsavarg
 Share

Rekommendera Poster

Åh, en katt-tråd! Hur ska jag kunna hålla mig borta från den här? Jag har två pälsbollar hemma som är sex år gamla nu. Norska skogskatter med okänd pappa. Döpte dem efter två bra karaktärer i serier jag gillar, Spock och Starbuck.

 

Har så här års samma problem som en del av er tagit upp redan. De har bara idag eller igår lämnat två levande små möss inomhus. Ena tog sin tillflykt under diskmaskinen och andra under frysen. Min man har tyvärr bara lyckats få ut den under diskmaskinen. Kattluckan är bra förutom när den är dålig :)

spock-starbuck.jpg

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...
Öland 4ever
Postad (redigerade)

Samtliga mina katter är sk "omplaceringskatter" där den förra ägaren av någon (oförklarlig) anledning inte kunnat haft katten kvar. Utom min äldsta katt som kom till mig veckan efter Skördefesten 2005 och var både hungrig och törstig. Troligen någon som bara dumpat katten på Öland när skola och jobb väntade i hemkommunen. Han fick i vart fall ett nytt hem hos mig. Till hösten har han varit 15 år som "min" huskatt. Tänk vad åren går och han är lika frisk som sin husse.

 

STÖRRE BILD

 

elektronikfreak-katt-cat-01.jpg

Redigerad av Öland 4ever
  • Gilla 4
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...