Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Tinker Tool, kan det va nåt?


Pocahontas

Rekommendera Poster

Det ligger ett verktyg i dag på VersionTracker som jag vet är användbart, Tinker Tool.

Kostar $7 och är inte stort, men kan göra väldigt mycket.

 

Är det någon som provat nya versionen som heter Tinker Tool System?

 

Tinker Tool

 

Tidigare har det varit FreeWare har jag för mig, så detta är antagligen en mer förbättrad version.

Av någon anledning är den inte "Highlighted" hos VersionTracker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börjar det inte bli lite många av de här "script"-programmen som börjar kosta pengar?

Har det några funktioner som du behöver, men som du inte kan göra själv med tangentbordet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börjar det inte bli lite många av de här "script"-programmen som börjar kosta pengar?

Har det några funktioner som du behöver, men som du inte kan göra själv med tangentbordet?

Det handlar väl mest om att köpa sig lite bekvämlighet och att slippa lära sig hur man gör alla inställningar som saknar gui.

 

Vill man inte lära sig unix-kommandon är det väl bra om det finns alternativ, även om de kostar ett par spänn, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det handlar väl mest om att köpa sig lite bekvämlighet och att slippa lära sig hur man gör alla inställningar som saknar gui.

 

Vill man inte lära sig unix-kommandon är det väl bra om det finns alternativ, även om de kostar ett par spänn, eller?

Jo. Kanske. Eller så får vi samla ihop kunskapen på forumet och göra en egen Apple-script-studio-app med de funktioner som folk vill ha som inte kostar något.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo. Kanske. Eller så får vi samla ihop kunskapen på forumet och göra en egen Apple-script-studio-app med de funktioner som folk vill ha som inte kostar något.

Och om det blir bra kanske vi kan tjäna pengar på den?

 

:D

 

/Magnus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...