TUBENs Posted October 19, 2003 Share Posted October 19, 2003 Hej! Jag har sökt på apple.se efter en lista med de cd-enheter(interna/externa cd-r/-rw/dvd) som är kompatibla till osx och itunes utan lycka. Jag har väl hittat lite information här och där men ingen komplett lista. Någon som vet? Jag använder 10.2.8! Tack på förhand! /Tobbe! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted October 19, 2003 Share Posted October 19, 2003 Titta här om du kan finna nåt. Sen finns det drivrutiner att tanka ner om det ät nån speciell brännare du är ute efter. Jag köpte en LG Combo brännare hos Macoteket och upptäckte att iTunes inte ville fungera. Efter tips fick jag en drivrutin härifrån som jag tankade ner, sen vart det inga problem Här Link to comment Share on other sites More sharing options...
TUBENs Posted October 19, 2003 Author Share Posted October 19, 2003 Titta här om du kan finna nåt.Sen finns det drivrutiner att tanka ner om det ät nån speciell brännare du är ute efter. Jag köpte en LG Combo brännare hos Macoteket och upptäckte att iTunes inte ville fungera. Efter tips fick jag en drivrutin härifrån som jag tankade ner, sen vart det inga problem Här Tack ska du ha! Det verkar vara en väldigt behändig sida det där... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteveJobs Posted October 20, 2003 Share Posted October 20, 2003 annars tycker jag att http://guide.apple.com/se/hardware.lasso är en bra sida för at kolla vilken hw som är kompatibel med mac Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.