Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad har du köpt idag?


ClCdCm
 Share

Rekommendera Poster

En radio, en kaffebryggare, och 10 st Mars---på Jula

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Både en lunch på subway och en Airport Extreme på Digital Inn bredvid. Mätt och glad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har varit snudd när stendöv eller åtminstone hörselskadad i några dagar pga två vaxproppar.

Usch vad jobbigt! Så nu har jag köpt Vaxol. En gång i månaden sa de...

 

post-5952-054336500 1347991255_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställt

 

post-113-071027900 1348316160_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 x 60 GB OCZ SSD samt programvara för kloning för att uppgradera två bekantas datorer i utbyte mot att han servar min bil.

 

Verkar vara kampanj på Webhallen, prisvärt är det oavsett.

http://www.webhallen.com/se-sv/hardvara/113021-ocz_intern_ssd_60gb_vertex_2_e_series_sata_ii_2.5

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En 3TB hårddisk... som ska ersätta en 1,5TB disk i min Mac Pro. 1,5TB disken ska i sin tur ersätta en 500GB disk till min AirPort Extreme för TimeMachine-backup.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett nytt "fyra filmer som inte är 3D under tre månader för halva priset måndag till torsdag"-kort och en biljett till filmen Palme. Samt kaffe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2x1 GB DDR PC3200 SDRAM till min Pc för att maxa minnet i den. XP kommer kommer att få glädefnatt av denna otroliga minnesmängd med tanke på att 128-256 MB RAM var väldigt mycket minne när det lanserades :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lunch på Thai Silk :)

vad för sås använder du ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Mac OS X 10.8

Boken Cognition: Exploring the science of the mind

Samt filmerna Att angöra en brygga, Darjeeling limited och Little miss Sunshine eftersom det blev mängdrabatt.

 

Nu ska det installeras.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad för sås använder du ?

 

Brukar ta jordnötssås :ThumbsUp:

 

Mmm mums!

 

Yes ;)

 

- - -

 

Köpt rugby biljett idag/igår natt klockan 2 :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Varit och handlat lite idag på ICA. Såg högst upp på en hylla en dammsugare, utan prislapp på. Verkade vara en modell fr ngn kampanj el nåt. Gick och frågade vad den kostade - ifall man kunde köpa den senare. Då kom "chiefen" med o kikade. I kartongen låg en skylt med. "Kampanj: 595,-" ... men han sa tar du den nu får du den för 395,-.

 

Var bara att kolla vad saldot sa ...o klippa till sen. :crossfingers::yeahbaby::ThumbsUp:

 

post-64246-015631200 1354010652_thumb.jpg

 

Fast på min står det 1200W, 12L, 170mbar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis, en riktigt fin grovdammsugare galetglad.gif

t2711.gif Ja, de är bra. "Gul & Kul!" :totaltgalen:

F f a bra till att kunna dammsuga ut lite sot o sånt från kamin, och lite vått o sånt med.

Fast jag hade eg behövt de 400,- till ngn hårddisk. Skall byta en liten SATA disk jag har.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

t2711.gif Ja, de är bra. "Gul & Kul!" :totaltgalen:

F f a bra till att kunna dammsuga ut lite sot o sånt från kamin, och lite vått o sånt med.

Fast jag hade eg behövt de 400,- till ngn hårddisk. Skall byta en liten SATA disk jag har.

Jag tänkte just fråga vad du ska ha den till men kom också att tänka på att det finns massor med städjobb där den vanliga dammsugaren inte duger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänkte just fråga vad du ska ha den till men kom också att tänka på att det finns massor med städjobb där den vanliga dammsugaren inte duger.

Ja, exakt. Det finns mkt mer än sot och blött man kan ha den till. Just till nedervåningen kommer den bli bra, för jag brukar ha förmågan att dra in mkt skit med skor/kängorna där. Blir så "sandigt". Så den blir dit ner och så skall jag ha min vanliga på övervåningen. Det blir nog bra... :yeahbaby:

 

- - -

 

 

Köpt 2 säckar betong med idag. Skall hinna gjuta lite imorgon, innan kylan kommer sen i slutet av veckan. :crossfingers:

Redigerad av iEricF
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FYI: Jag skrev ordet som anges via länken. Jag blev anmäld för detta (forumregel 3?) och har blivit modererad.

Helt i sin ordning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...