Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad har du köpt idag?


ClCdCm
 Share

Rekommendera Poster

Pocahontas

kan någon säga när Ilife ändrade gränsnittet för Imovie? Hade en version inköpt på jobbet 2008 som funkade perfekt för mina behov.

Fick nu Ilife 11 när jag privat köpte en beg, Imac, men är inte alls nöjd med det. Går det att få tag på den äldre versionen och installera?

 

 

Kan det vara iMovie 6 du syftar på?

 

http://support.apple.com/downloads/#iMovie%206

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

johnalder

Inte köpt än, men i eftermiddag ska jag hämta nya bilen. En Peugeot 308 SW, Diesel och med MCP-låda ("automatiserad manuell"). Färg brunmetallic. Snygg... :):bultandehjarta:post-8002-092145800 1336127436_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte köpt än, men i eftermiddag ska jag hämta nya bilen. En Peugeot 308 SW, Diesel och med MCP-låda ("automatiserad manuell"). Färg brunmetallic. Snygg... :):bultandehjarta:post-8002-092145800 1336127436_thumb.jpg

Grattis! till bilköpet. :yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pocahontas

Sågblad till bågsåg, vi ska ut och röja i skogen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpt mig en robot idag.

 

http://www.youtube.com/watch?v=KrZ0HglUKF0&feature=youtu.be

 

Man kan tro att jag samlar på gräsklippare, ty nu har jag fem olika varianter.. :D

Denna sköter sig helt själv förhoppningsvis

Leklystna pojke där! wink.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2100 Microsoft Points som jag nu har använt till att köpa Minecraft till Xbox 360 ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Creative gigaset t40 series II.har kopplat dom till min gamla airport express och ställt det i köket. Äntligen bra ljud där också.

Ska bara få comhem's skit router att komma överens med Expressen, och det är lättare sagt en gjort tydligen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Tre stycken 8 GB USB-minnen från CDON som har kampanj. 29:- styck blev det, tydligen mer rabatt i kassan än det som visas på sidan. Men det gör inget. Blev 87:- totalt, fraktfritt var det med celb%20(7).gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

snart blir det väl ett stycke BergsLejon också

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

snart blir det väl ett stycke BergsLejon också

 

Mja, eventuellt. Blir till att invänta så man vet att BankID mm funkar som det ska om det ska bli något byte samt att AirPlay (för ljud) integreras i systemet och funkar på äldre datorer. Att video inte kommer att fungera via AirPlay kan jag inte bry mig mindre om dock...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Igår köpte jag och installerade OS X 10.8 och idag har jag köpt 5 dl grädde, 5 dl matlagningsgrädde, chilisås och en frisörsax för att tunna ut mitt hår med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börjar bli sugen på en Lilla Paris. Blir nog en vid 2 när jag ändå ska ut på en promenad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Införskaffade idag: Mobilt bredband, två sortimentlådor, en gaffeltruck (i plast till sonen), Hello Kitty-solglasögon och Hello Kitty-plåster(till dottern)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Införskaffade idag: Mobilt bredband, två sortimentlådor, en gaffeltruck (i plast till sonen), Hello Kitty-solglasögon och Hello Kitty-plåster(till dottern)

 

Haha... minen på frun när man kommer hem och har spontantköpt en gaffeltruck hihihi.gif

 

Carlsberg%20-%20gaffeltruck.jpg

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha... minen på frun när man kommer hem och har spontantköpt en gaffeltruck hihihi.gif

 

Carlsberg%20-%20gaffeltruck.jpg

 

 

utskallning.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha... minen på frun när man kommer hem och har spontantköpt en gaffeltruck hihihi.gif

 

Carlsberg%20-%20gaffeltruck.jpg

Då är det väl värre med det som står på pallen på bilden... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då är det väl värre med det som står på pallen på bilden... :rolleyes:

 

Det hade ju varit perfekt för mig eftersom sambon inte dricker alkohol och jag således har ständig chaufför......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag blev det en aktiv USB-kabel och lite matvaror samt glass till ungarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag blev det en aktiv USB-kabel och lite matvaror samt glass till ungarna.

härligt jag skall försöka hitta till den italienska glassbaren i morgon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det hade ju varit perfekt för mig eftersom sambon inte dricker alkohol och jag således har ständig chaufför......

Mitt sällskap är aldrig glad när jag tar mig några öl.

Blänger surt på mig och undrar varför jag måste dricka den där skiten...

Jag vet att hon bara oroar sig för mig. :bultandehjarta:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt sällskap är aldrig glad när jag tar mig några öl.

Blänger surt på mig och undrar varför jag måste dricka den där skiten...

Jag vet att hon bara oroar sig för mig. :bultandehjarta:

Du skall nog lyssna på goda råd från ditt sällskap,och var rädd om henne eller hur välment.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...