Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad har du köpt idag?


ClCdCm
 Share

Rekommendera Poster

En stor fin orkidé och en kruka, 5 trisslotter, en vän fyller år i morgon..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En stor fin orkidé och en kruka, 5 trisslotter, en vän fyller år i morgon..

 

behåller du en och ger bort 4 då ? :borstatanderna::crossfingers:

 

Jag har shoppat upp mig på ett par bose in ear lurar till min iphone samt ett par nya

progresiva glasögon (jobbigt att bli gammal snyft snyft) :irriteradtjej:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

behåller du en och ger bort 4 då ? :borstatanderna::crossfingers:

 

 

Tanken föresvävade mig, men nej, hon får alla fem..jag har så jag reder mig ändå..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tanken föresvävade mig, men nej, hon får alla fem..jag har så jag reder mig ändå..

 

Uppskattar din uppriktighet... självklart föresvävade det dig :respekt::skondans:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En Intel 80GB SSD disk att slänga in i min MacBook bredvid 500GB:aren som redan sitter i! Ska bli nice!!!! :galetglad:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nya skor! Mitt 3e par på nån månad:P Löve dem shoes!

 

Haade

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
Nya skor! Mitt 3e par på nån månad:P Löve dem shoes!

 

Haade

Kanske dags att lägga ut lite mer pengar på skorna så du slipper köpa nya hela tiden då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

En vit iPhone 3Gs 16Gb :galetglad: med Telia mobil prata på + surf alltid.

 

Ger en totalkostand för telefonen på 150:- x 24 månader + 695:- = 4 295 vilket jag anser är ett bra pris.

Abonnemanget blir totalt 98:- per månad och ger vettiga avgifter på samtal och sms, 29 öre per minut och sms.

Totalkostanden blir 248:- per månad plus lite för de samtal och sms jag ringer/skickar. Även med den kostnaden så blir det betydligt billigare än de 199:- för abonnemang plus 199:- för mobilt bredband som jag har idag.

 

Det tråkiga är att det tar en vecka innan mitt nummer flyttas över och abonnemanget på Telia aktiveras. :irriteradtjej: Så det får stå på hyllan fram till dess. Eller om jag fuskar och plockar upp den och köper något spel till på appstore via iTunes... :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Köpt två externa chassin, en för backup av våra båda datorer via TM och en för backup av vår befintliga nätverksdisk där bilder och dokument lagras via Carbon Copy Cloner eller Super Duper.

 

Blev en laddare till fruns iPhone då USB-kablen börjat fransa och gå sönder vid USB-anslutningen samt Mac Box Set familjelicens för att uppdatera system och mjukvara på våra datorer.

 

Allt detta inhandlat på Kullander Apple Premium Reseller i Malmö.

 

Här är allt på plats inne i klädkammaren uppkopplat mot airport express.

backup.jpg

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har beställt en digital leksakskamera från Japan, Yashica EZ F521

4089039967_e53a2bf78d.jpg

 

 

Haade!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har beställt en digital leksakskamera från Japan, Yashica EZ F521

4089039967_e53a2bf78d.jpg

 

 

Haade!

 

Kan det var något? Tycker att alla riktiga fotografer rackar ner på kompaktkameror, men denna kanske skiljer sig från mängden?

 

Nu har ju var och varannan kameror för ett antal tusen och objektiv till det, men jag tycker inte att det blir bättre bilder för det när den oinsatte amatören fotograferar. Jag själv har gjort valet att hellre ha en smidig kamera med sig i fickan än en avancerad och klumpig som bara ligger hemma. Nu har jag visserligen fått en gammal profskamera, Nikon CoolPix 5000, av en fotograf jag känner, visserligen även den utan lös optik, kostade 17 000:- för 10 år sedan, men den är bättre och smidigare än den halvsystemkamera från kodak jag hade som var fem år nyare. Den också utan lös optik, men det gick att montera på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grejen med den är att man inte ska tänka teknik utan bara trycka av och ha skoj! Å de ska jag ha!;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett par svarta byxor, ett par jeans, en top, två par trosor och en liten låda i vitt läder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...