Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad har du köpt idag?


ClCdCm
 Share

Rekommendera Poster

Mac Pro 3.1

2 * 2.8GHz Quad-core Xeon

6GB RAM

Leopard Server 10X licens

 

JAY!

 

/R

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är Uggs?

Fårskinnsstövlar från Australien:

post-11275-1261003330_thumb.png

 

Edit: Det borde väl AnnaAnka veta förresten. De är väldigt populära i Hollywood. ;)

Redigerad av Justitia
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fårskinnsstövlar från Australien:

post-11275-1261003330_thumb.png

 

Edit: Det borde väl AnnaAnka veta förresten. De är väldigt populära i Hollywood. ;)

 

Jag handlar bara i specialbutiker på femte avenyn i det stora äpplet ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte passa på att köpa en liten flaska punch innan jobbet. Gick in på bolaget, köpte en hög julöl, kom på att jag hade glömt punch men orkade inte ställa väskan i kassan och köa igen. Fick lite senare en lucka i jobbet så jag hoppade in i närmsta bolaget, en kollega hade bett mig handla glögg. Plockar glögg (och en efterlängtad julöl som jag inte hittade vid första försöket) och ställer mig i kön. När jag ställt upp flaskorna på bandet kommer jag på att jag glömt punchen. Plockade ner flaskorna i korgen, hämtade en liten flaska Carlshamn och ställde mig sist i kön.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Började svara igår men annat dök upp. Så jag fortsätter på det jag skrev igår.

 

Har varit ute o shoppat lite på mellandagsrean köpte ett par byxor, vantar och kalsonger. Sedan var jag på media markt och köpte "House s02 boxen" och "Elgato Hybrid". (Sitter framför datorn och surfar och tittar på nyheterna just nu :D )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Två skjortor på rea á 30%, en flaska bubbel o öl. Och så bensin till bilen.

Redigerad av KenZu
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En trisslott.. Kommer år 2010 bli tur i spel eller i kärlek? *skrap skrap skrap*... nitlott. Nu får tjejerna passa sig :travolta:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
 Share




×
×
  • Skapa nytt...