Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad har du köpt idag?


ClCdCm
 Share

Rekommendera Poster

En Parkas, en "elektronisk musskrämma", ett vägguttag, strumpor och lite annat nyttigt på Jula

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte köpt någonting än men det blir nog en AirPort Express idag! :galetglad:

 

Har ju haft nätverkskabeln inne i min MacBook Pro hela tiden så nu ska det bli skönt att få en BÄRBAR dator. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äsch, nu smittade du mig. :) Jag beställde också 2 nummer. (Hoppas de kan skicka till Spanien.)

 

Avin säger att första numret kommer den 9 april så vi får se hur bra den är. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Var förbi Macsupport/m-store i Malmö idag och uppgraderade minnet i Macbooken. De sålde både minnen separat och i "kitt" som de naturligtvis inte hade hemma. Tur att jag hade med mig annonsen ifrån senaste Macworld då jag med hjälp av den lyckades pruta ner priset på uppgraderingen ifrån 1390:- till 990:- dvs 200:- mer än i annonsen för ett kitt. De hänvisade till att de hade olika inpris ifrån Kingston på lösa minnen och i kitt.

 

Hade först pratat med Macsupport/m-store i Lund och de nämde inte heller att det billigare priset för kitt utan ville ha fullt pris dvs 1390:- för uppgradering.

 

Tycker det var väldigt dåligt att inte ha dessa kitt hemma och att inte upplysa om dem när de ligger på annons om uppgradering för 790:- ink moms och installation. De verkade helt ovetande om det när jag nämde det, men kunde se det i datorn när de tittade efter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En slangklämma för 32 mm slang...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nikon D90, med ett antal "gluggar".

MacBook Pro, 15 tum, 2.93 GHz.

Nya, större hårddiskar för en äldre MacBook och en MacBook Pro.

Nytt batteri (MacBook Pro).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inatt köpte jag en ny MBA och en Ny Mac Mini. (via apple store)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inatt köpte jag en ny MBA och en Ny Mac Mini. (via apple store)

ojoj slår på stort :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inatt köpte jag en ny MBA och en Ny Mac Mini. (via apple store)

Trevligt :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ojoj slår på stort :)
behövdes lite uppdatering hos både lilljäntan och mig själv.

Blev ju av med den MBA jag hade för 2veckor sedan. Arbetsgivaren ansåg att den behövdes på kontoret =/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

behövdes lite uppdatering hos både lilljäntan och mig själv.

Blev ju av med den MBA jag hade för 2veckor sedan. Arbetsgivaren ansåg att den behövdes på kontoret =/

hehe, är du nöjd med MBAn då? är inte den nya MB är en motsvarighet för den är ju ganska tunn ändå?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe, är du nöjd med MBAn då? är inte den nya MB är en motsvarighet för den är ju ganska tunn ändå?
ja, anledningen till att jag tycker om MBAn är att den är mycket lätt att ha med sig i väskan och att ha vid presentationer av projekt.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte jag men tanten. iPhone 8 Gb med telenor. Kan säga att jag är hyfsat avundsjuk. Problemet är att är telefonen inte lika stryktålig som en gammal hederlig hajfena så håller de inte för mig. Får kanske byta jobb... hmmm.....

 

Själv har jag investerat i service på bilen. Olja, filter, dieselfilter, bromsklossar runt om med uppsmörjning och justering av handbromsen för 1800:- Som hittat... :skondans: och då ingick två pannor kaffe och det bjöds på bullar och mandelkubbar... :respekt:

Redigerad av mattem
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...