Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad har du köpt idag?


ClCdCm
 Share

Rekommendera Poster

Just precis inhandlat. Nostalgi och filmkväll. :nerd:

 

660574.png

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:):):):):)

 

 

Skärmavbild 2018-10-10 kl. 14.54.16.jpg

  • Haha 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Ett par walkingskor från Tradera för 330 kr. Nya kostar 1600. Knappt använda. Snubben som sålde hade genomgått fotoperation. Exakt likadana skor som de jag har gått ut. 
• En USB-billaddare för 40 spänn trots att den egentligen kostade 150 kr. Kjell hade nämligen inte inne den jag frågade efter trots lagersaldo. Så då fick jag den dyrare. Den kan ladda en surfplatta också. Det har jag ingen nytta av. Men ändå!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 timmar sedan, Alix säger:

• Ett par walkingskor från Tradera för 330 kr. Nya kostar 1600. Knappt använda. Snubben som sålde hade genomgått fotoperation. Exakt likadana skor som de jag har gått ut. 
• En USB-billaddare för 40 spänn trots att den egentligen kostade 150 kr. Kjell hade nämligen inte inne den jag frågade efter trots lagersaldo. Så då fick jag den dyrare. Den kan ladda en surfplatta också. Det har jag ingen nytta av. Men ändå!

Man ser det man förväntar sig se.Givet den dittills uppfattade kontexten läste jag fotamputation.

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår köpte jag nytt batteri till min iPhone 7. Finner ingen som helst anledning att köpa en nyare lur just nu. 

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Förbereder mig inför vinterns ankomst genom att införskaffa ny snöskyffel och varma goa handskar.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
marcushedenstrom

Passade på att köpa lite mer AAPL när den ligger lågt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, marcushedenstrom säger:

Passade på att köpa lite mer AAPL när den ligger lågt. :)

Que? AAPL?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 minuter sedan, Alix säger:

Appleaktier.

Aha. Tack.

Jag ångrar att jag inte investerade några tiotusen runt 1995. Men det är lätt att säga med facit i hand. :) 

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 timmar sedan, Telly82 säger:

Aha. Tack.

Jag ångrar att jag inte investerade några tiotusen runt 1995. Men det är lätt att säga med facit i hand. :) 

Det där med data är nog bara en bubbla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9 minuter sedan, Mattiasgbg säger:

Det där med data är nog bara en bubbla.

"Internet är en fluga som kanske blåser förbi. Jag tror inte att folk i längden kommer att vilja ägna så mycket tid, som det faktiskt tar, åt att surfa på nätet" -- Inez Usman.

 

Människor alldeles oavsett bildning eller samhällsposition kan ha uppfattningar baserat på en så obefintlig grund, ofta känslostyrt, att man bara häpnar.
:tappahakan:
Men jag kan inte påstå att jag själv var så värst medveten när allt kom igång för kanske 40 år sedan med datorn, internet för 24 år sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, mikaellq säger:

"Internet är en fluga som kanske blåser förbi. Jag tror inte att folk i längden kommer att vilja ägna så mycket tid, som det faktiskt tar, åt att surfa på nätet" -- Inez Usman.

 

Människor alldeles oavsett bildning eller samhällsposition kan ha uppfattningar baserat på en så obefintlig grund, ofta känslostyrt, att man bara häpnar.
:tappahakan:
Men jag kan inte påstå att jag själv var så värst medveten när allt kom igång för kanske 40 år sedan med datorn, internet för 24 år sedan.

Jag har min 1a macworld magasin kvar fortfarande med Niklas Mattson som redaktör

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 timmar sedan, ronny säger:

Jag har min 1a macworld magasin kvar fortfarande med Niklas Mattson som redaktör

Vilket år var det då Ronny? :) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

25 minuter sedan, Axelman säger:

Köpte ny WC-stol idag! Hurra! Skitbra! :galetglad:

Jag associerar... :) 
 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9 minuter sedan, mikaellq säger:

Vilket år var det då Ronny? :) 

1994/95

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, ronny säger:

1994/95

Mycket om det mystiska, mytiska, mykologiska höll jag på att säga, internet det numret handlar om gissar jag? ^_^ 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte en mössa i vart fall..

 

 

 

Skärmavbild 2018-11-12 kl. 17.31.43.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Mycket nöjd med min Sony bt-högtalare :galetglad:

Men nu vill man ju ha en till likadan för stereo-effekten...:), men det får vänta, mycket utgifter denna månad. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick hem denna goding för några dagar sen ?

 

IMG_0305.thumb.jpg.82efba862a244d19dee738701dc7413c.jpgIMG_0306.thumb.jpg.68de8af0f40c06e85bd5221d0f1b6ebd.jpg

 

Och denna ligger på posten och väntar :)

 

1541137227_Skrmavbild_2019-02-20_kl._19_07_11.thumb.png.11f6186c3c30df4d625832883ee7818a.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 timmar sedan, Svolder säger:

Jag har numera plektrum så jag klarar mig i ett par tre livstider

Så du tror på reinkarnation?  :hihihi: 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...