Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vad har du köpt idag?


ClCdCm
 Share

Rekommendera Poster

Vi har länge haft now playing, vad har du gjort i dag, vad äter du i dag, och så vidare...

 

Här är nästa i samma kategori tråd!!!

(Tanken är väl inte matinköp och liknande varjedagsköp...)

 

Jag börjar med:

 

Ett par handledsband, i samma stil som traditionella sportpannband. Ska ha dem för att försegla glappet mellan ärmarna och handskarna när jag cyklar. Dessutom har jag hört att den köldreflex jag (tillsammans med många andra) lider av, inte triggas lika lätt om handlederna hålls varma.

 

Svarta, 50 kr för ett par på Intersport, Nordstan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har länge haft now playing, vad har du gjort i dag, vad äter du i dag, och så vidare...

 

Här är nästa i samma kategori tråd!!!

(Tanken är väl inte matinköp och liknande varjedagsköp...)

 

Jag börjar med:

 

Ett par handledsband, i samma stil som traditionella sportpannband. Ska ha dem för att försegla glappet mellan ärmarna och handskarna när jag cyklar. Dessutom har jag hört att den köldreflex jag (tillsammans med många andra) lider av, inte triggas lika lätt om handlederna hålls varma.

 

Svarta, 50 kr för ett par på Intersport, Nordstan.

436618[/snapback]

 

Köldreflex, va e de

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

daniel_hejhopp

Ett svart paraply, pga regnet. NK Accessoarer. Ytterkläder är väl generellt sett plagg där man skall låta funktion gå före utseende, men det här paraplyet var perfekt. Det låg bra i handen, var snyggt och lyckades hålla mig torr när jag hjälpte en kompis att hitta en vinterjacka :yeahbaby::yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köldreflex, va e de

436619[/snapback]

 

Tja, det är en sak som drabbar en stor minoritet av befolkningen.

 

Ett exempel på hur det funkar...

Jag är ute i kyla, men är påklädd och ingen kyla "läcker in" till kroppen. Hur länge jag än är ute, i princip, blir jag inte kall, utan behåller värmen.

MEN, om jag tar av mig handskarna, till exempel, i nån minut och blir lite kall, reagerar kroppen med att strypa blodtillförseln till extremiteterna. I det här fallet blir alltså inte bara händerna kalla, utan armarna, fötterna och underbenen, till exempel. Trots att jag bara blev kall på händerna. Att ta på handskarna igen hjälper dessutom inte mycket alls, utan gör bara kölden uthärdlig. Jag får inte upp värmen igen utan rejäl fysisk aktivitet eller genom att komma in i värmen. Det gäller alltså hela kroppen.

 

Jävligt irriterande, rent ut sagt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hett, svart kaffe på burk från en av de typ 1000 dryckesautomaterna här i stan. 8 kr ungefär.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle köpt en passare med gradvisare och att man skruvar fram läget, men ingen utav de två bokhandlare jag var inne hos hade någon :bla:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Naturell yoghurt

Sardiner

Magnum classic

Bregott

Ostkaka

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har jag köpt absolut ingenting. (Hm, om man nu inte ska räkna att jag köpt tillgång till motorvägen genom vägtull.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte köpa lite prylar på Apple Center i Lund, men de var lika arroganta och okunniga som vanligt så jag sket i det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

En schewizernöts chokladkaka...

Beställt Battlefield 2 har jag också gjort... men jag har ju inte betalat det än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte köpa lite prylar på Apple Center i Lund, men de var lika arroganta och okunniga som vanligt så jag sket i det...

437376[/snapback]

Hihi, berätta mer!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad har jag köpt idag ? :kaffe: Hm....... vad har jag köpt idag....... MACBOOK !! :w00t::skondans:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En klippning, så nu är jag så snygg sååååååå :pompoms:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united
En klippning, så nu är jag så snygg sååååååå  :pompoms:

437614[/snapback]

 

En skalpering? :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Öppnade Macotekets katalog, kom som bilaga i MacWorld..

Fanns många prylar jag ville köpa, men lusten försvann när jag kom på att alla priser i den dj--la katalogen är exkl moms.

Verkligen avtändande..inser de inte det själva på macotekets korkade marknadsavdelning...

 

Blev inget köpt idag :nanakudde:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte cd-r skivor och cd etiketter, nu blir det att bränna och trycka. Fast får nog göra det på PC:n. Har inget program på macen som skriver ut såna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte cd-r skivor och cd etiketter, nu blir det att bränna och trycka. Fast får nog göra det på PC:n. Har inget program på macen som skriver ut såna.

437947[/snapback]

 

iTunes har det? Åtminstone omslagen

post-113-1164225234.jpg

Redigerad av Pocahontas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har jag köpt:

 

- Lunch på Combo

- En väska på Marc O'Polo som är grymt snygg!

- En kaffe på stan

 

Alles!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...