IngeNaning Posted October 17, 2003 Share Posted October 17, 2003 Jag funderar på att köpa en webcam, men jag är inte riktigt så kräsen på den fronten att jag vill kosta på mig en iSight, utan tänkte mig något i skräpklassen (SEK 200-400). Oftast står det inget om Mac-kompatibelitet, men finns chansen att det fungerar ändå? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingemar Ragnemalm Posted October 18, 2003 Share Posted October 18, 2003 Jag funderar på att köpa en webcam, men jag är inte riktigt så kräsen på den fronten att jag vill kosta på mig en iSight, utan tänkte mig något i skräpklassen (SEK 200-400).Oftast står det inget om Mac-kompatibelitet, men finns chansen att det fungerar ändå? Så dåliga vill du inte ha. Jag köpte Philips ToUCam Pro, och då följde det med en ToUCam av enklare modell på köpet, som då inte funkade på Mac förstås. "Pro" var ganska dålig, billigmodellen var fruktansvärd! (Provade den på en PC.) Helt enkelt inte värd att koppla in över huvud taget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
IngeNaning Posted November 12, 2003 Author Share Posted November 12, 2003 Vad ska man köpa för webcam då? iSight är ju Lite väl dyr för min smak... Link to comment Share on other sites More sharing options...
peter1se2 Posted November 13, 2003 Share Posted November 13, 2003 Kolla på Logitech. kameror Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.