Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Msn's utveckling på mac


prue_forever

Rekommendera Poster

Jag är en preson som använder msn varje gång jag anänder Internet därför förväntar jag mig också att det ska funka ordentligt...

Jag vet inte hur det är för er men jag är irriterad på att hotmail och messenger personalen (eller vad man nu ska säga) inte har lagt ner mer tid på mac's version av msn.

 

Våran senaste är 3.5 medan PC ligger på 6.0 sicken skillnad både på kvaliten och layouten.

På 6.0 kan man ha en bild vid sidan om och ha ordentliga web-kamera konversationer, jag vet inte ens om man kan ha det på 3.5

Jag vet att majoriteten såklart använder Pc men ändå, men varför inte göra en likadan version för mac?!

 

Josefin :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag håller med. Jag använder MSN Messenger nästan varje dag och alltid när jag chattar med någon så märks det direkt att min version är för gammal tex genom att de jag chattar med använder smileys som min gamla version inte kan visa.

 

Jag fattar inte varför det inte kommer en ny version snart!

 

Men så tror jag inte att versionsnummret är så relevant. Senaste Messenger för Mac är 3.5 och för PC 6.0, men på PC har det ju funnits längre, så jag gissar att Macs version 3.5 har ungefär samma funktioner som version 4 eller 5 för Windows.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jo mycket möjligt men jag vill ha samma möjligheter att göra det som dem på PC kan med msn.. *pust*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Proteus är en chattklient som man kan ha olika nätverk i, som tex MSN eller AIM. Ett alternativ till MSN Mssenger helt enkelt. Fast jag tycker inte det verkar så bra, bla för att det inte stöder filöverföringar.

 

Ladda ner Proteus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

IM betyder ju Instant Messaging och inte Instant Filesharing som många tycks tro. Sitter man bakom en brandvägg funkar ändå inte filöverföringen ordentligt i någon IM-programvara föruom iChat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blir väldigt irriterad på att msn säger att en ny vision finns att hämta o jag hämtar den. "Men vad nu?" då e de samma version som jag hade ingan? har hänt mig några gånger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är en preson som använder msn varje gång jag anänder Internet därför förväntar jag mig också att det ska funka ordentligt...

Jag vet inte hur det är för er men jag är irriterad på att hotmail och messenger personalen (eller vad man nu ska säga) inte har lagt ner mer tid på mac's version av msn.

 

Våran senaste är 3.5 medan PC ligger på 6.0 sicken skillnad både på kvaliten och layouten.

På 6.0 kan man ha en bild vid sidan om och ha ordentliga web-kamera konversationer, jag vet inte ens om man kan ha det på 3.5

Jag vet att majoriteten såklart använder Pc men ändå, men varför inte göra en likadan version för mac?!

 

Josefin :)

Jo MSN är en börda, då är iChat mycket bättre...

nackdelen är som du säkert redan vet att dina

chat kompisar inte har det lika bra som du och bara

kan byta... det är därför som vi tyvärr är tvugna att

fortsätta dras med detta program

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blir väldigt irriterad på att msn säger att en ny vision finns att hämta o jag hämtar den. "Men vad nu?" då e de samma version som jag hade ingan? har hänt mig några gånger.

jo, jag jag har upplevt samma sak..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...