Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Enkel "ladda upp bild" sida

prue_forever

Recommended Posts

Jo, alltså det jag undrar är om någon vet något domän eller liknande som man enkelt kan ladda upp bilder m.m på?

då jag inte fattar något av spray, och vad hette den andra.. kommer inte ihåg så undrar jag om ni kan något relativt enkelt och okrångligt ställe... vore jätte bra om jag kunde få hjälp.

Josefin :)

.mac.com konto, men det kostar ju en slant, jag tycker att det är värt det.

Du får en e-post-adress, 100MB ledigt ytrymme att lägga upp vad du vill på, diverse program, som Backup t.ex

Gå dit och titta.

Till äpplesidan

tack för din hjälp men tyvärr är jag inte beredd att lägga ut pengar på det, har du något annat förslag? :)

Lite, men det är ju ingen bestående hjälp, du kunde ju prova .mac-medlemskapet gratis i 60 dagar :)

Sen får du önska det i julklapp

okej okej, nu har jag fixat det och har försökt lägga upp bilder men grejen är den att när man kommer till punkt två efter att man valt "theme" på sin sida så ska man välja mapp där ens bilder ligger i, den enda som står där är "pictures" jag har massor av bilder i min pictures mapp men när jag tryckt på den så kommer jag vidare men inga bilder eller något ställe där man kan välja dem finns.. den liksom bara hoppar över dem.. *åhhh*

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...