Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

MASSA NYTT FRÅN APPLE IDAG!


Justin

Rekommendera Poster

JAAAA!

 

mic till ipod och iTunes för windows som rendezvous funkar i!!!!

fan va bra i skolan ska alla ha det...(400 elever med var sin dator) = världens största tillgång till musik ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingemar Ragnemalm

Mic som tillbehör... men betyder det att det finns (stöd för) ljudingång, kanske rentav line-ingång? Mikrofon behöver jag inte, line in vill jag ha!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Krävde ju 2000 eller XP, det finns ju många som fortfarande kör 98 eller ME

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mic som tillbehör... men betyder det att det finns (stöd för) ljudingång, kanske rentav line-ingång? Mikrofon behöver jag inte, line in vill jag ha!

köp en mic, oppna den, koppla loss sladdarna till micen i den, och koppla dem till en avklippt hörlurs sladd. FINITO!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anders Lundberg

Den nya reklamen faller mig än mer i smaken än den gamla. The White Stripes är ett mycket bra band :)

 

[edit] fel av mig, Jet var det, jag lyssnade eller läste väl inte ordentligt, var så likt White Stripes så jag tog för givet :blush: [/edit]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Björn Nordström

Smart att man kan tömma sitt Compact Flash-kort (digitalkamera) via adapter i nya iPod. Nu har jag äntligen en riktigt bra anledning att skaffa en!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Björn Nordström

Den mannen (Steve) är övertygande. Jag tror aldrig jag sett någon som är så bra på att sälja en produkt. Det är som en lektion i marknadsföring.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Smart att man kan tömma sitt Compact Flash-kort (digitalkamera) via adapter i nya iPod. Nu har jag äntligen en riktigt bra anledning att skaffa en!

Konstaterade samma sak... nu måste jag hitta en köpare till min gamla 2nd gen iPod (20 GB) så jag kan köpa denna nya modell med tillbehör från Belkin. Jippie! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Smart att man kan tömma sitt Compact Flash-kort (digitalkamera) via adapter i nya iPod. Nu har jag äntligen en riktigt bra anledning att skaffa en!

Konstaterade samma sak... nu måste jag hitta en köpare till min gamla 2nd gen iPod (20 GB) så jag kan köpa denna nya modell med tillbehör från Belkin. Jippie! :rolleyes:

Vänta till 4:e generationen! Den får inbyggd kamera och 3Gtelefon! Men det viktigste är att det kommer ett tillbehör som gör det möjligt att brygga kaffe medan du lyssnar! (w00t) Garanterat joggskvättsäker!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad är det med dagans Win användare, har under gårdagen o fm kört en intensiv propaganda turne hos mina Pc vänner som är betydligt fler än Mac vännerna (1). Skickade direkt länk till Apples downloadssida för iTunes, men dom bara skrattar o säger "skulle inte tro det" (trotts att det är gratis).

O dom säger ju att Macar är så dyra "annars" skulle dom också ha en, kan det vara skit snack, o dom älskar pc som jag älskar mac. det kan väl inte va möjligt, får ett blodtryck på 35bar när jag pillar på vår pc, den fattar ingenting o jag går därifrån fly förbannad på tjejen, med uppmaningen om att hon får väl för f-n ringa supporten när hon skulle ha skiten. :lol:

 

//

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad är det med dagans Win användare...

Flera Win-användare GILLAR STRU.L

Dom gillar massa små pyssliga grejer som är ett mysterium innan det funkar.

Dom gillar små mp3-spelare med 6-pixels stora typsnitt.

Dom gillar att slåss, så att dom sen kan säga att dom besegrat monstret (PC'n) och stolta kan visa upp att dom behärskar det.

Att presentera en självgående lösning innebär ingen utmaning för dem.

 

Många andra win-användare däremot tror jag kommer att bli stormförtjusta i iTunes.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad är det med dagans Win användare, har under gårdagen o fm kört en intensiv propaganda turne hos mina Pc vänner som är betydligt fler än Mac vännerna (1). Skickade direkt länk till Apples downloadssida för iTunes, men dom bara skrattar o säger "skulle inte tro det" (trotts att det är gratis)

Jag langade iväg länken till ca 50st...fyra har än så länge svarat. Väntar väl in några till iaf.

Två tackade så mycket och skulle testa, en garvade över att jag var snabbare än han, (..jo han kör pc) och en hade W98.

 

Jag försöker ideligen balansera mellan förnuftet och mitt "hooked on a feeling" tillstånd, vilket påminner om en uppvärmande

hockeymålvakt i en vm final :blink:

 

...kul som f-n är det iaf :D:D:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingemar Ragnemalm
Mikrofon behöver jag inte, line in vill jag ha!

köp en mic, oppna den, koppla loss sladdarna till micen i den, och koppla dem till en avklippt hörlurs sladd. FINITO!

Eller köpa en Archos eller iRiver i stället. Det får bli det för min del, när nu Apple inte har vett att lägga till en så viktig finess.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mikrofon behöver jag inte, line in vill jag ha!

Tänkte någon mer än jag på att Steve Jobs sa fel när han babblade om funktionerna?

"the new iPods..eh, I mean the dockable-iPods..."

 

Nu vågar man ju inte köpa någon ny iPod på en stund för att se om det faktiskt dyker upp en variant med line in och inbyggd mic som det har ryktats om ett bra tag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte någon mer än jag på att Steve Jobs sa fel när han babblade om funktionerna?

"the new iPods..eh, I mean the dockable-iPods..."

 

Nu vågar man ju inte köpa någon ny iPod på en stund för att se om det faktiskt dyker upp en variant med line in och inbyggd mic som det har ryktats om ett bra tag.

Jag tänkte också på det när han sa det. Men "the new iPods" betydde förmodligen helt enkelt "the newest iPods" och jag tror rättelsen snarare var till för att förtydliga sig.

Men sannt, att köpa nya Apple-produkter är alltid förenat med en viss risk för att något nytt spännande står precis runt hörnet och bara väntar på att få släppas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...