Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Avdelning skryt:


CyberPet

Rekommendera Poster

Okej, jag vet att detta är skryt, men jag kan bara inte låta bli att peka ut min senaste present jag fick (förtidig födelsedagspresent då det är 2 veckor kvar till den riktiga dagen) från en kompis till mig som jobbar på AppleStore i NYC.

 

DSCN6537_small.jpg

(klicka på bilden för att se den större)

 

Det är alltså tröjan ni ska titta på, inte mina fettvalkar. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker att hela katten är rolig! :D Vars har den varit? Har ni duschat den? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har också en Apple T-shirt. En grå som jag köpte från Macprat där det står Apple Expert under ett en Apple logga på framsidan. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, jag vet att detta är skryt, men jag kan bara inte låta bli att peka ut min senaste present jag fick (förtidig födelsedagspresent då det är 2 veckor kvar till den riktiga dagen) från en kompis till mig som jobbar på AppleStore i NYC.

Kan du inte be din kompis skicka ett stort lager med sådana T-Shirts åt dej, så kan du sälja dem åt oss sen!? :D (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ähh sluta skryt nu ;)

 

Jag har en katt med "roliga öron"

 

Här finns en annan "rolig" katt...

 

b95c4d6e.Jpg

 

c30a6d41.Jpg

 

Klicka på bilderna för att komma till expressens bildarkiv som har fler bilder på katten "Nancy".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du inte be din kompis skicka ett stort lager med sådana T-Shirts åt dej, så kan du sälja dem åt oss sen!? :D  (w00t)

Jag kan ju höra, men risken är att det blir dyra t-shirts då säkert tullen vill vara med och leka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du inte be din kompis skicka ett stort lager med sådana T-Shirts åt dej, så kan du sälja dem åt oss sen!? :D  (w00t)

Jag kan ju höra, men risken är att det blir dyra t-shirts då säkert tullen vill vara med och leka.

Tullen kan få varsin T-Shirt, varför inte köra en switch kampanj på samma gång! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du inte be din kompis skicka ett stort lager med sådana T-Shirts åt dej, så kan du sälja dem åt oss sen!? :D  (w00t)

Jag kan ju höra, men risken är att det blir dyra t-shirts då säkert tullen vill vara med och leka.

Tullen kan få varsin T-Shirt, varför inte köra en switch kampanj på samma gång! :D

det blir mkt billigare att trycka upp ett antal i sverige, en färg.. skulle tro att en t-shirt landar mellan 50-100 om man är tillräckligt många som vill beställa...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har också fått en t-shirt av en kompis. En som det står "I have the best job in the world" på bröstet och "Mac Support Provider" på ryggen.

(Tröjan trycktes innan Mac OS X)

 

Sedan har jag en som det står "iMac uWin" under varandra på bröstet och "You lose..." på ryggen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Macar är ganska dyra ju, så varför inte skicka med en svart keps med ett vitt äpple på ist.f de två sketna klisterlapparna som följt med i alla tider.

O du Petra, om det är en kille som beställer kan ju kepsen följa med, o är det en tjej kan det ju typ vara en svart diskborste med ett vitt äpple på "stekpanne skrapen" så ni kan fixa hård-disken.

 

 

// :huh::):D:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är inte ett dugg AVUNDSJUK! Hur kan du tro det?? (Btw vad har din kompis för mejladress.....)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är inte ett dugg AVUNDSJUK! Hur kan du tro det?? (Btw vad har din kompis för mejladress.....)

:lol::lol::lol::lol::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är inte ett dugg AVUNDSJUK! Hur kan du tro det?? (Btw vad har din kompis för mejladress.....)

:lol::lol::lol::lol::lol:

Det var den konstigaste epostadress jag sett! Fungerar den bara på skrattnet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är inte ett dugg AVUNDSJUK! Hur kan du tro det?? (Btw vad har din kompis för mejladress.....)

:lol::lol::lol::lol::lol:

Det var den konstigaste epostadress jag sett! Fungerar den bara på skrattnet?

Du, jag glömde ju....

 

ska var: :lol::lol: @ :lol::lol::lol: .com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, jag vet att detta är skryt, men jag kan bara inte låta bli att peka ut min senaste present jag fick (förtidig födelsedagspresent då det är 2 veckor kvar till den riktiga dagen)

Jag har en sån där fin "X" skinnjacka som Herr Jobs delade ut på WWDC 2001.... Har en kompis som inte använt sin, så den kanske han kan sälja. ;-)

 

// Totte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är inte ett dugg AVUNDSJUK! Hur kan du tro det?? (Btw vad har din kompis för mejladress.....)

:lol::lol::lol::lol::lol:

Det var den konstigaste epostadress jag sett! Fungerar den bara på skrattnet?

Du, jag glömde ju....

 

ska var: :lol::lol: @ :lol::lol::lol: .com

HMMMMM.... det var väl det jag trodde... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en sån där fin "X" skinnjacka som Herr Jobs delade ut på WWDC 2001.... Har en kompis som inte använt sin, så den kanske han kan sälja. ;-)

 

// Totte

Skinnjacka! Bah! Vad blir det sen? Slipsnål i guld? T-shirt är MACCIGT! Skinnjacka är...........ja, ja vet inte vad.............

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 years later...

Svårt att komma på något bra här...

jag slipper jobba med en PC... det kan jag skryta med :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ett trevligt forum att vara på! :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:lol::lol:

Andra raka från -03, blir det till att ronna alla?

Skryter med att jag har fem kg kaffe hemma :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ingen RONNY!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har lagt 17000 inlägg, det har ingen annan gjort :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...