General Posted October 15, 2003 Share Posted October 15, 2003 Har lite problem med iTunes. Det händer ganska ofta att jag ändrar i info-uppgifterna om spår och förut har allt funkat som det ska. Nu händer det dock titt som tätt att iTunes helt av sig självt ändrar tillbaka till gammal info. Exempel: Jag ändrar titel för ett spår och avslutar iTunes. Startar senare programmet igen och spelar upp spåret. Samtidigt som spåret börjar spelas så ändras titeln tillbaka till den ursprungliga. Det här inträffar även när jag inte avslutat iTunes mellan ändring och uppspelning. Vad kan det tänkas bero på och vad kan man göra åt det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
thevil Posted October 15, 2003 Share Posted October 15, 2003 Du ha inte dina filer delade eller dyl så att iTunes sas inte klarar av att göra ändringen permanent? Link to comment Share on other sites More sharing options...
General Posted October 16, 2003 Author Share Posted October 16, 2003 Nej, jag har ingen som helst delning. Det konstiga med det här är att det bara händer lite då och då med enstaka spår. Jag har försökt hitta någon gemensam nämnare för de gånger det händer, men jag tycker det verkar uppstå slumpartat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Lundberg Posted October 16, 2003 Share Posted October 16, 2003 Låter som ett behörighetsproblem för mina öron... Fast man kan aldrig va säker, det skulle också kunna va nåt fel med iTunes, har du kollat om det har kommit någon uppdatering som du inte än har hämtat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
General Posted October 16, 2003 Author Share Posted October 16, 2003 Nej, allt är uppdaterat så långt det går. Såvida det inte finns en nyare version än 4.0.1, men det gör det väl inte? Vad kan man göra åt saken om det är ett behörighetsproblem då? Om du syftar på "Reparera skivbehörigheter", så gjorde jag det för några dagar sedan och felet fanns innan det och är fortfarande kvar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.