Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Följ apan!


Guzz

Rekommendera Poster

Följ apan!

logo.pngHubert2.png

 

Från skaparna av My Dream App kommer det nu en ny grej. De har skapat en sida med namnet MacHeist som kommer att handla om att lösa olika uppdrag och gåtor för att kunna få olika program gratis. Men vill man vara med får man skynda sig, om man vill delta är man tvungen att få en inbjudan och de håller på att ta slut. Så skynda er mysteriet börjar den 8 november.

 

Men man redan nu få en försmak om vad MacHeist kommer att handla om. Det hela går ut på att följa apan Hubert som gömmer sig på olika sidor och via honom kommer man till nya. Man får alltså hoppa från sida till sida innan man kommer till målet och kan ladda ner programmet American History Lux (15$). Jag kommer inte ge direkt länken för då skulle jag förstöra allt det roliga. :skondans:

 

Men ett tips har jag: Allting börjar med den andra punkten!

 

Kommer du ända fram?

post-11576-1162579571_thumb.png

 

MacHeist

American History Lux

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det är någon som vill ha en inbjudan till MacHeist så har jag tre stycken. Behöver en mail för att kunna skicka inbjudningarna så glöm inte det i så fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har fått ett antal nya inbjudningar så för den som är intresserad är det bara att PM:a och glöm inte mail.

 

:ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Simon Grabiec

Kul idé, det är bara att gratulera upphovsmännen!

 

Tror visst att detta får bli den officiella Macheist-tråden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Det är kanon, MacHeist rekomenderas starkt. :ThumbsUp::skondans:

 

Har hittils har jag fått följande program och rabatter (Mer kommer att komma):

post-11576-1166197476.png

 

Tyvärr så är det snart slut och det är bara ett uppdrag kvar av 6 totalt. :deppig:

Men uppdragen är inte allt utan man också köpa ett antal program till starkt reducerat pris, paktet ser du nedan.

post-11576-1166197501_thumb.png

 

MacHeist hittas här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...