Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nu får vi sparken allihopa!


Axelman

Rekommendera Poster

När man läser den HÄR artikeln blir man fundersam. Är det kört för oss nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Björn Nordström

Nej, he-he, det kan jag väl inte tänka mig. Här som vi är som återhållsamma med med kritik åt Microsoft. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla mac-killar och mac-tjejer är svartlistade inom IT-branschen sedan länge. Det trodde jag att alla visste.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att man inte ska snacka skit om kunderna är väl knappast något nytt. Oavsett om kunden heter Microsoft eller Amnesty International.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att man inte ska snacka skit om kunderna är väl knappast något nytt. Oavsett om kunden heter Microsoft eller Amnesty International.

Snackar man skit om kunden(Microsoft) när man skriver på en protestlista mot mot Microsofts dominans på marknaden?

 

De anser nog själva att de är ganska (understatement) dominerande.

 

Men lite korkat var det att protestera. Han trodde väl inte att någon skulle lusläsa listan.

 

PS. En gång så skrev jag på en lista mot att bygga ett nytt operahus på Gamla Ullevi. De som gick runt med listan kom från KPLMR. Så nu är jag väl med i SÄPO:s register och säkert klassad som säkerhetsrisk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Björn Nordström
PS. En gång så skrev jag på en lista mot att bygga ett nytt operahus på Gamla Ullevi. De som gick runt med listan kom från KPLMR. Så nu är jag väl med i SÄPO:s register och säkert klassad som säkerhetsrisk.

Ångrar du det nu – att du skrev på mot operhusbygge alltså. Är inte Gb-operan ett ganska uppskattat bygge?

 

Själv var jag emot bygget av ringled runt Stockholm och bytte parti i valet 94(?). Det var ett beslut som jag har haft ångest för efteråt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Operahuset i Göteborg måste vara ett av de fulaste i världen.

Det törs jag säga nu, för jag är inte anställd av kommunen längre. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Operahuset i Göteborg måste vara ett av de fulaste i världen.

Det törs jag säga nu, för jag är inte anställd av kommunen längre. :lol:

Det kan finnas en risk att dom dubblar skatten för dej ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PS. En gång så skrev jag på en lista mot att bygga ett nytt operahus på Gamla Ullevi. De som gick runt med listan kom från KPLMR. Så nu är jag väl med i SÄPO:s register och säkert klassad som säkerhetsrisk.

Ångrar du det nu – att du skrev på mot operhusbygge alltså. Är inte Gb-operan ett ganska uppskattat bygge?

 

Själv var jag emot bygget av ringled runt Stockholm och bytte parti i valet 94(?). Det var ett beslut som jag har haft ångest för efteråt!

Jag var inte emot själva bygget. Jag var emot placeringen.

 

Gamla Ullevi finns kvar och är allsvensk arena för IFK Göteborg och Örgryte.

 

Enligt operakännarna som uttalade sig i Kulturnyheterna så är Göteborgsoperan f n klassen bättre Stockholmoperan. Jag kan inte ha någon egen åsikt eftersom jag aldrig har varit där eller haft med dem att göra. (En gång fick jag ett fax ifrån dem som skulle till en firma i Stockholm. Det har jag berättat om förut.)

 

Om huset är snyggt eller ej kan man ju ha delade meningar om. En del gillar ju betong, andra inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...