Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Prenumererar du på MacWorld?


Nils Holmlöv

Prenumererar du på MacWorld?  

69 medlemmar har röstat

  1. 1. Prenumererar du på MacWorld?

    • Ja, helårsprenumeration (10 nr)
      40
    • Ja, delårsprenumeration (3 nr)
      1
    • Nej, jag köper lösnummer
      12
    • Nej, jag läser inte tidningen alls
      10


Rekommendera Poster

Min käre far prenumererar på MW , av lite olika anledningar:

 

Det är mycket bra att ha en Mac-tidning överhuvudtaget och kunna läsa om vad som händer och utvecklas macworlden.

Och så många fler alternativ än MW finns det ju inte <_<

Men vad gör det när det är en så superbra tidning att det inte inte fattas nånting , nästan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...

Givetvis prenumererar jag (Helår). Med tanke att man har använt Mac sedan 1987 så tyckte jag det var läge att teckna en prenumeration helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Jag skulle iom återinträde bland Macanvändare vilja prenumerera på MacWorld, men se de går inte!!!

När jag klickar på 3månadersvarianten så skiter det sig, och jag får förmånen att skriva ner vad jag gjorde när det sket sig!

Kommer att prova tills det går, men jag antar att det krävs en insats av Webredaktörn för att få det att funka? :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

klart man premunerar på macworld. är den tidning som jag har haft längst. började 94 tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förnyade inte prenumerationen efter "HP-numret". Nu köper jag lösnummer - kan då kontrollera att tidningen innehåller tillräckligt med redaktionellt material innan jag köper den. Om MW sköter sig och inte gör om HP-osmakligheten efter tre nummer till så kommer jag att förnya en prenumeration. Ger dom en ny chans.

 

OBS: Jag ifrågasätter inte MW's rätt att göra HP-nummer - och ser ekonomin i det - jag bara utnyttjar min rätt att välja fritt vad jag gör för MINA pengar. Jag är också "marknaden".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...