Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ändra den vita backgrunden


Foxygox

Rekommendera Poster

hejsan hello ! jag har en froga hur man kan byta farg po den vita backgruden hogst upp eller ta bort backgruden helt? tacksam for svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hejsan hello ! jag har en froga hur man kan byta farg po den vita backgruden hogst upp eller ta bort backgruden helt? tacksam for svar!

416397[/snapback]

Du får nog skicka ett screenshot för jag har ingen aning om vad det är för bakgrund du pratar om... bakgrunden i OS X är nämligen blå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan det vara menyraden som avses?

Har inte den blekaste hur man ändrar den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan det vara menyraden som avses?

Har inte den blekaste hur man ändrar den.

416481[/snapback]

Menyraden är en del av OS X och går inte att ändra utan tredje parts prorgram som ShapeShifter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menyraden är en del av OS X och går inte att ändra utan tredje parts prorgram som ShapeShifter.

416483[/snapback]

Men den måste väl ändå ligga nånstans i systemmappen?

Osynlig eller ej. Nånstans ligger den. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ShapeShifter. var tar jag hem den och funkar den po mac pro?? och jag menar den vita backgruden hogst upp po skarmen dar applet ligger

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Där vi brukar hämta program, Versiontracker.

 

Shapeshifter

 

Men varför vill du ta bort menyraden ???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

inte ta bort men andra farg.. och om det inte gor att andra farg ta bort den.. i alla fall po en sida sog jag att shapeshifter kostade pengar er det battre att ta versionen for pengar eller grattis versionen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

inte ta bort men andra farg.. och om det inte gor att andra farg ta bort den..

416568[/snapback]

 

Men det går inte att ta bort menyraden, för då kan man inte använda någon mjukvara eftersom de styrs av menyraden... :)

 

Hälsar

R

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

inte ta bort men andra farg.. och om det inte gor att andra farg ta bort den..

416568[/snapback]

VARFÖR vill du göra det? Alla program som visar bildspel eller video har fullskärmsläge och då visas inte menyraden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag vill ha snyggt skrivbord..

416588[/snapback]

 

Ett tomt skrivbord kan du inte göra mycket på :skondans:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm, om du vill ändra färg på det så mycket att du skulle betala $20 för det så visstvisst gör det, men menar du alltså att menyraden inte är snygg ? Ihop med rätt bakgrund på skrivbordet så blir den väl det :kaffe:

 

tycker förresten det ser förjääävligt ut i Windows, hela menyraden där och usch startmenyn :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag är mycket för snyggt skrivbord.. men du förstår väl att menyraden gör att du kan använda program, utan den fungerar inte din dator. Är som om jag skulle högga av displayen på min laptop för laptoppen är för stor.. Visst blev den mindre, men nu kan jag inte använda den längre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men, låt grabben (? kan ju vara en hon också) gömma eller ändra färg på sin menyrad om han/hon vill det. På ett sätt skulle det vara lite coolt om man bara hade Docken längst ner. Fast jag är nöjd med menyraden.

 

Lycka till

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag är mycket för snyggt skrivbord.. men du förstår väl att menyraden gör att du kan använda program, utan den fungerar inte din dator. Är som om jag skulle högga av displayen på min laptop för laptoppen är för stor.. Visst blev den mindre, men nu kan jag inte använda den längre.

416657[/snapback]

 

Precis, eller som att ta bort raden i underkanten i windows.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...