Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Nyfrälst

Wikboost

Recommended Posts

Sådär ja då blev mac ägare av en 20" imac i lördags :skondans: ... Kan nog till99.9% säga att i fredags var nog den sista dagen en pc satte foten i mitt hus :elaktflin:

Grattis och välkommen hit!

Ännu en person har sett ljuset, svalt det röda pillret, och så vidare! Roligt att du är nöjd, välkommen till forumet. :w00t:

Ett förståndigt val du gjort, välkommen in i Macvärlden :ThumbsUp:

Hej! Välkommen!

Vet inte hur det känns eftersom jag varit knäpp nog att köra med mac ända sedan jag började med datorer.

Hej! Välkommen!

Vet inte hur det känns eftersom jag varit knäpp nog att köra med mac ända sedan jag började med datorer.

Sådär ja då blev mac ägare av en 20" imac i lördags  :skondans: ... Kan nog till99.9% säga att i fredags var nog den sista dagen en pc satte foten i mitt hus  :elaktflin:

416293[/snapback]

Välkommen in i vårt granna sällskap

och skönt att få ut PC som bara stod och tog plats ^_^

Välkommen!!

Da har fått en lycklig start i ditt macliv! Du har valt den snyggaste dator apple har att erbjuda!

hoppas du trivs här på forumet. finns mycket man kan roa sig med och lära sig av.

Hej! Välkommen!

Vet inte hur det känns eftersom jag varit knäpp nog att köra med mac ända sedan jag började med datorer. Oops en upprepning... :chock:

Man jag har sett andra på håll, har dock inte vågat gå för nära, man vill ju inte få nåt virus. :lol::lol:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...