Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nyfrälst


Wikboost

Rekommendera Poster

Sådär ja då blev mac ägare av en 20" imac i lördags :skondans: ... Kan nog till99.9% säga att i fredags var nog den sista dagen en pc satte foten i mitt hus :elaktflin:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis och välkommen hit!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ännu en person har sett ljuset, svalt det röda pillret, och så vidare! Roligt att du är nöjd, välkommen till forumet. :w00t:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett förståndigt val du gjort, välkommen in i Macvärlden :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Välkommen!

Vet inte hur det känns eftersom jag varit knäpp nog att köra med mac ända sedan jag började med datorer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Välkommen!

Vet inte hur det känns eftersom jag varit knäpp nog att köra med mac ända sedan jag började med datorer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådär ja då blev mac ägare av en 20" imac i lördags  :skondans: ... Kan nog till99.9% säga att i fredags var nog den sista dagen en pc satte foten i mitt hus  :elaktflin:

416293[/snapback]

Välkommen in i vårt granna sällskap

och skönt att få ut PC som bara stod och tog plats ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen!!

Da har fått en lycklig start i ditt macliv! Du har valt den snyggaste dator apple har att erbjuda!

 

hoppas du trivs här på forumet. finns mycket man kan roa sig med och lära sig av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Välkommen!

Vet inte hur det känns eftersom jag varit knäpp nog att köra med mac ända sedan jag började med datorer. Oops en upprepning... :chock:

Man jag har sett andra på håll, har dock inte vågat gå för nära, man vill ju inte få nåt virus. :lol::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...