Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hej här kommer jag


crystal

Rekommendera Poster

Underlättar släktforskning??? Var har du släkt?

 

Förklara gärna vad "ED" och "Peset" är... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 70
  • Created
  • Senaste svar
En fråga... Ser ni bilderna jag länkade till direkt eller måste ni följa en länk? Jag ser dem som länk om jag inte är inloggad, men som bilder när jag är det...  :fundersam:

 

//Åsa

416520[/snapback]

 

Ja då... det är så det skall vara.... medlems förmån eller ej det får vi fråga Andreas Leijon om

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en kompis som också släktforskar.... själv tycker jag att det är

lite synd att stänga in sig tillsammans med böckerna...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Underlättar släktforskning??? Var har du släkt?

 

Förklara gärna vad "ED" och "Peset" är... :lol:

416934[/snapback]

Det är två olika gymnasieskolor i jönköping.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är två olika gymnasieskolor i jönköping.

416998[/snapback]

minsann ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jajamensan, ED = Erik Dahlbergsgymnasiet och Peset = Per Brahegymnasiet, så har vi rett ut den saken... :blushing:

 

Latinet sen då... Jo, den rackarns prällen som kladdat i kyrkböckerna där jag är just nu å forskar gillar visst sina latinska kunskaper å jag känner mig så lagom förvirrad på den punkten. Så jag tänkte göra två flugor på smällen å infria ett gammalt önskemål och ett nu då tydligt forsknings behov... Kråkfötter skriver han visst med oxå prällen så jag får nog träna lite på skrivstilen runt 1600-1700 tal tror jag... Går inte läsa ibland... :byrakrat:

 

Men vet ni vad? Nu slutar jag jobba för denna veckan!!! Nu är det HELG!!!! :skondans:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men vet ni vad? Nu slutar jag jobba för denna veckan!!! Nu är det HELG!!!!  :skondans:

417373[/snapback]

Jag tycker helg brukar innebära mer tid till eget pluggande istället :o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker helg brukar innebära mer tid till eget pluggande istället :o

417384[/snapback]

 

Japp. Helg = inget arbete = mer tid (och ork) för att plugga japanska glosor och grammatik. :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så är det för alla. Är man inloggad ser man bilderna, annars är det bara en länk. Det är antagligen för att få fler personer att registrera sig på forumet ^_^

 

Om du hellre vill, kan du lägga bilderna direkt på forumet, genom att välja filen på din hårddisk (ligger under där man skriver) och sedan lägga till den. Glöm inte att trycka "add to post" efter, annars kommer den inte med :lol:

416572[/snapback]

Det har fungerat för mig att ladda upp (bild)filer utan att klicka "add to post" innan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har fungerat för mig att ladda upp (bild)filer utan att klicka "add to post" innan.

417428[/snapback]

Dom kanske hamnar sist automatiskt isåfall medan "add to post" är för att lägga bilderna där man vill ha dom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fin kisse.. o söt tjej! ^_^ Men vänta bara tills han blir så här stor! ^_^

 

 

 

Hoppas du kommer trivas här på forumet! :)

416279[/snapback]

WoW! Vilken baddare! Mycket katt o ta i =D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kråkfötter skriver han visst med oxå prällen så jag får nog träna lite på skrivstilen runt 1600-1700 tal tror jag... Går inte läsa ibland...  :byrakrat:

 

Kråkfotska finns säkert nån kvällskurs i också... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade inte en aning om att det fanns så stora "vanliga katter". :o

417613[/snapback]

 

 

Anabola katter...B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Priest: Måste ha något att göra att man kommer från småland, det där med Kalle & Hobbe alltså... Gissa vad jag har som skärmsläckare... :whistling: Ett beroende som bara lite lätt mättas av att deras hemsida publicerar en ny stripe varje dag...

415500[/snapback]

 

Låter som en trevlig skärmsläckare.... har du kanske en länk? :w00t:

Själv har jag faktiskt precis flyttat tillbaka till småland efter åtta år i skåne. Känns bara fint :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade inte en aning om att det fanns så stora "vanliga katter". :o

417613[/snapback]

 

Nja, min kisses ras kommer i alla fall från USA å där är ju som alla vet BIG ett koncept som verkar gälla det mesta... :whistling:

 

Låter som en trevlig skärmsläckare.... har du kanske en länk?  :w00t:

Själv har jag faktiskt precis flyttat tillbaka till småland efter åtta år i skåne. Känns bara fint  :ThumbsUp:

417621[/snapback]

 

Tyvärr ingen "färdig" skärmsläckare, har letat efter det oxå... Men däremot en dj-kla massa bilder som sparats från Calvin&Hobbes hemsida på nätet som jag sedan kör om å om igen.... Rätt många bilder man har nu... Tyvärr har ju de rackarna sett till att man inte kan gå ända till början å kika utan att pröjsa för det... Varför ska allt här i världen kosta monedas? :fundersam:

www.calvinandhobbes.com iaf om du inte hittat den förut (vilket du säkert har...), kommer inte ihåg nuvarande adress men man länkas vidare från den "gamla"... (dvs den jag precis kladdade ner...)

 

//Åsa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hur gör man när Katterna får ungar då säljer man eller skänker man bort dom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...