Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Håkan Lans åker på en jättesmäll


Pocahontas

Rekommendera Poster

Han kom nog ganska "billigt" undan ändå, sådana tvister burkar bli allför kostsamma även för etablerade storföretag. Systemet är inte snällt för individuella entrepenörer, och patent är väldigt godtyckliga i mångafall. Nåja hoppas att det går bra för honom ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr lider de flesta amerikaner av "not invented here"-syndromet. Alltså ska en Svensk inte komma och försöka sticka upp ostraffat!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr lider de flesta amerikaner av "not invented here"-syndromet. Alltså ska en Svensk inte komma och försöka sticka upp ostraffat!

415122[/snapback]

Tyskar är likadana. Jag tycker synd om Håkan trots att jag egentligen inte är helt insatt i ärendet, men jag har läst om hans andra(?) problem tidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag läste (och har) boken om honom, "Ett svenskt geni - Berättelsen om Håkan Lans och kriget han startade", skriven av journalisten David Lagercrantz. Intressant och informativ, men bitvis inte särskilt välskriven. Ganska konstigt avslut på boken också, som om författaren plötsligt gav upp och slutade skriva Det är dock inte Håkans fel! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...