Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Dålig stil av fordonsprogramet


pëhrzzon

Rekommendera Poster

Fick hem en katalog med info om gymnasieskolor. Dom inkluderade en CD för fordonsprogramet som man kunde titta. Om man hade WinDoze data alltså. Jag var tvungen att göra nåt som jag helst inte vill, använda fars ComQuack! Nu var viserligen bara ett program som la samman några Mpeg-filer i ett och samma program. Jag kunde alltså köra den i Macen. Men om jag inte hade märkt det (ifall att jag inte hade någon WinDoze) så skulle jag aldrig ha kört CD:n. Varför kan dom inte göra även för Mac? Rigtigt dålig stil!!!

 

Man kan ju disskutera hur bra den där katalogen är också.

den började nämligen med en artikel om hur bra det är att joba på. Det krävs ju i princip ingen utbildning för att joba där och man skulle därför kunna hoppa av skolan och totalt skita i gymnasiet!!! Jag har för övrigt inget imot Ica och dess personal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

CD:n speglar ju samhället i stort och hur det ser ut på de flesta arbetsplatser. Vi Mac-användare är och förblir diskriminerade. Undantaget är väl mediasverige, men alla kan ju inte jobba där.

 

Upp till kamp mot PC-diktaturen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Något som också är rätt tråkigt är den senaste omgången av Mcdonalds barn-cd. På alla reklampelare för de spel som skickas med står olika system däribland "Macintosh", men sen när man får cd:n så passar den enbart olika Windowsvarianter. Lite tråkigt eftersom Mcdonalds tidigare har haft stöd för Mac på sin cd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...