Foxygox Posted October 15, 2006 Share Posted October 15, 2006 hej hej ! om jag koper apsyr candybar 2 och byter en massa ikoner kan jag nogon gong fo tillbaka ikoerna som dom var fron borjan och hur i sona fall? tacksam for svar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
iPaul Posted October 15, 2006 Share Posted October 15, 2006 hej hej ! om jag koper apsyr candybar 2 och byter en massa ikoner kan jag nogon gong fo tillbaka ikoerna som dom var fron borjan och hur i sona fall? tacksam for svar! 414721[/snapback] Man byter väl bara tillbaka i candybar isåfall? Iaf för dom där speciella ikonerna som trash och Finder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foxygox Posted October 15, 2006 Author Share Posted October 15, 2006 ok tackar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tjorven Posted October 15, 2006 Share Posted October 15, 2006 Man byter väl bara tillbaka i candybar isåfall? Iaf för dom där speciella ikonerna som trash och Finder. 414736[/snapback] ja det går bra att byta tillbaka till standardikonerna i candybar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foxygox Posted October 15, 2006 Author Share Posted October 15, 2006 ok bra bra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.