Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Mail: Epostregler, färger går ej att stänga av!

e-snobben

Recommended Posts

Ville stänga av färgmarkeringen på Apples brev, det är förinställt i programmet. Har kollat hjälpen och där står hur man ska göra, stänga av regeln och ta bort den. Men det funkar inte. Har provat skapa en egen regel för annan epost med annan färg. Det är likadant där. Det spelar ingen roll om jag stänger av regeln eller om jag både stänger den och tar bort den. Färgmarkeringen försvinner inte ändå. :superirriterad:

Har varit på Apple men hittar ingen länk att skicka detta klagomål till. Måste man verkligen ringa dit i detta moderna samhälle?

Funkar det inte stt stänga av funktionen är det säkerligen nån ful-lösning från apples sida. Kan man skicka mail så att det på något vis markerar sig själv? När det gäller kontakt uppgifter till apple så är det väl tyvärr lika dåligt som till de flesta andra företag som sysslar med försäljning; det är svårt att hitta några. Har i veckan försökt kontakta Chrysler och det är samma sak där. Det finns något enstaka nummer att ringa varpå man blir kopplad i 4-5 led utan att ha en aning om vart man blir kopplad. Vad jag har förstått så är apple lite bättre på att ta hand om felaktiga datorer men det vet jag inget om eftersom mina burkar alltid fungerat.

Lösningen för mig är tills vidare att göra en regel som markerar breven vita och sen radera regeln. Då ser det i alla fall ut som om det inte är nån färgmarkering. Men det borde fungera som det är tänkt.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...