Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Max Payne demo?


iPaul

Rekommendera Poster

Jag blev så otroligt sugen på att spela Max Payne igen men hittar inte demo:n någonstans, bara ett ställe där länken inte ens fungerar! :cry:

Någon som vet vart jag kan hitta en fungerande sida?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har det någonsin funnits någon demo för Mac? Det tror jag inte. Jag hittar inget i alla fall. Annars finns det att köpa för ca 150 kr hos Macgamestore.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har det någonsin funnits någon demo för Mac? Det tror jag inte. Jag hittar inget i alla fall. Annars finns det att köpa för ca 150 kr hos Macgamestore.

413998[/snapback]

 

Jag vet inte, jag spelade det på PC då. :/

Undrar vad frakten kan bli därifrån till Australien... här är det typ omöjligt att hitta något för mac. :(

 

Edit: ah dom hade en "shipping estimator, 15 USD för frakt var inte riktigt värt det nog, något tips på roliga mac-spel som kan funka på MacBook annars? :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nextbyte har väl ett litet marsortiment. fast annars ger jag nog rådet att investera i en xp home licens och istället köpa windowsspel som max payne på bestseller hyllan för någon $10. Blir klart billigare i längden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nextbyte har väl ett litet marsortiment. fast annars ger jag nog rådet att investera i en xp home licens och istället köpa windowsspel som max payne på bestseller hyllan för någon $10. Blir klart billigare i längden.

414073[/snapback]

 

Tack ska kolla nextbyte! Windows vill jag inte gå tillbaka till och jag spelar inte så mycket så Max Payne blir nog billigare att bara ha på OS X. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, visste inte att du bor i "down under".:)Apple Australien har annars en massa spel.

414086[/snapback]

 

Mjo, men dom har inte Max Payne. :/

Man kanske kan vänta tills Wii släpps så man har något annat att spela istället. :skondans:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Be någon i Sverige köpa det och sedan maila dig en disk-image! ;)

 

Det kanske klassas som piratkopiering, jag vet inte säkert... :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Be någon i Sverige köpa det och sedan maila dig en disk-image! ;)

 

Det kanske klassas som piratkopiering, jag vet inte säkert... :/

414151[/snapback]

 

Ja det var ju också ett alternativ. :ThumbsUp:

Fast vad jag förstått så får man inte ens göra privata backups av något copyright-material i det här landet vilket känns sådär lagom korkat! :byrakrat:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...