Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Avauktorisera gammal dator

iDoc

Recommended Posts

Hej!

Märkte just att min kvot är fylld vad gäller antalet datorer som jag kan spela musik på är fylld. Men minst en av de attorerna har jag inte kvar och hann / glömde att avauktorisera innan de gick till inbyte, ärvdes vidare etc. Kan jag fixa det på något vis????

Ganska störande iaf...

:whistling:

Kan jag lyssna på min musik på den datorn jag har nu då?

413917[/snapback]

Om du hade läst artikeln så hade du sett att svaret är "ja".  ;)

Det var väl inte helt riktigt... Jag vill avregistrera 1 eller 2 datorer, inte alla ju, sedan så fick jag uppfattningen att man avauktoriserade kontot också....

Om du hade läst artikeln så hade du sett att svaret är "ja".  ;)

413921[/snapback]

Det var väl inte helt riktigt... Jag vill avregistrera 1 eller 2 datorer, inte alla ju, sedan så fick jag uppfattningen att man avauktoriserade kontot också....

414013[/snapback]

Nej, du avauktoriserar alla datorer och sedan måste du auktorisera de datorer du fortfarande äger.

Nej, du avauktoriserar inte ditt konto.

Coolt, bara tuta och köra.... Sedan får man se vad som händer :P

Gör en back up, in case...

:skondans:

Nej, du avauktoriserar alla datorer och sedan måste du auktorisera de datorer du fortfarande äger.

Nej, du avauktoriserar inte ditt konto.

414023[/snapback]

Coolt, bara tuta och köra.... Sedan får man se vad som händer :P

Gör en back up, in case...

:skondans:

414040[/snapback]

Ja, backup är ALLTID bra att ha. Tänk stöld, brand, översvämning, hårdvarufel, mjukvarufel, handhavandefel etc etc. Lagra minst en VERIFIERAD backup på annan plats med tanke på stöld, brand etc.

Hade jag, om jag inte bott i ett av nordens mest *döda* områden.... Men uppbackad är jag, avauktoriserad etc, får se vad som händer.....

Ja, backup är ALLTID bra att ha. Tänk stöld, brand, översvämning, hårdvarufel, mjukvarufel, handhavandefel etc etc. Lagra minst en VERIFIERAD backup på annan plats med tanke på stöld, brand etc.

414051[/snapback]

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...