Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Partyblandning


laban

Rekommendera Poster

Satte på partyblanding och upptäckte att iTunes bara spelar en låt i taget! Sedan pausar den! Liksom inte det som var meningen med partyblandning... Det har fungerat utmärkt tidigare (= pre iTunes 7).

Varför så nu, och vad göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket mystiskt... Nu, efter att ha haft datorn i vila i 3 timmar fungerar allt som vanligt. Men när jag startade iTunes efter vilan så kom ett antal frågor (som om det varförsta gången jag startade iTunes, om programmet skulle leta upp filer o s v).

Skärmsläckaren iTunes artwork hade också börjat bete sig skumt (=endast visat omslagsbilder från 5 album!) men även det har återgått till det normala.

Jag fattar inte vad som hänt, men är glad att allt återgått till det normala. Undrar om det inte bor en liten tomte inne i lådan iallafall...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag har inställningen "uppspelning med övertoning" ikryssad så spelar partyblandning en låt i taget och stoppar därefter, om jag avmarkerar så spelas låt efter låt efter låt efter...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

För att få bort problemet med partyblandningen gjorde jag så att jag valde "Visa 5 kommande spår" istället för 0 som var min grundinställning. Lite tristare att se låtarna i förväg, men man får försöka blunda ;).

 

Hoppas det hjälper ditt problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...