MahdiM Posted October 10, 2003 Share Posted October 10, 2003 vilka i apples "i" serie finns i OS9? (itunes, imovie, iphoto, ical, isync osv) vilka versioner finns de i som nyaste? hittade inte iphoto på versiontracker för mac os 9. finns det? är "i" serien gratis? (förutom iDVD) Link to comment Share on other sites More sharing options...
lasson Posted October 10, 2003 Share Posted October 10, 2003 itunes är den enda iapp som finns till OS 9. och det i en rätt gammal version. iserien är gratis. iDVD är gratis om man köper en superdrive av apple Link to comment Share on other sites More sharing options...
magnus Posted October 10, 2003 Share Posted October 10, 2003 Faktiskt finns även iMovie för OS 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pëhrzzon Posted October 10, 2003 Share Posted October 10, 2003 Faktiskt finns även iMovie för OS 9 Det där var ju bara en uppdatering. Grund versionen går inte lägre att få tag på från apple. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MahdiM Posted October 11, 2003 Author Share Posted October 11, 2003 Faktiskt finns även iMovie för OS 9 Det där var ju bara en uppdatering. Grund versionen går inte lägre att få tag på från apple. det stod att man kunde köpa den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pëhrzzon Posted October 11, 2003 Share Posted October 11, 2003 Faktiskt finns även iMovie för OS 9 Det där var ju bara en uppdatering. Grund versionen går inte lägre att få tag på från apple. det stod att man kunde köpa den. Lyckades du hitta den hos apple store, själv såg jag den inte Link to comment Share on other sites More sharing options...
MahdiM Posted October 11, 2003 Author Share Posted October 11, 2003 Faktiskt finns även iMovie för OS 9 Det där var ju bara en uppdatering. Grund versionen går inte lägre att få tag på från apple. det stod att man kunde köpa den. Lyckades du hitta den hos apple store, själv såg jag den inte det står " buy imovie at apple store" men när jag klickade på länken kom jag bara till apple store förstasidan så jag hade fel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.