Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Bra skärmar till Minin


bpa36

Rekommendera Poster

Hej

 

 

Undrar om någon här kan hjälpa mig med lite uppslag till bra skärmar till Mac Mini i storleken runt 19-20 tum helst widescreen.

 

Jag anser att Apple Cinema Display är dyr med andra ord är jag ute efter en billigare skärm.

 

Arbetar mest med Officeprogram osv

 

Ser fram emot era förslag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då jag är en nybliven NECare så tänkte jag visa upp en sådan. En sån här, kan sänkas & höjas 11 cm och har USB-hubb. Bildkvaliten kan jag tänka mig är ungefär lika på alla skärmar runt den prisklassen, 4000 kr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag anser att Apple Cinema Display är dyr med andra ord är jag ute efter en billigare skärm.

Här har du en billigare skärm som är snygg och verkar bra (HP W19 Wide TCO-99 Silver). Visserligen står det HP på den, men det får man väl leva med på den här prisnivån. Ska i alla fall själv köpa en till den blivande Mac Minin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Denna har jag köpt, vet inte om dess "otroliga kontrast" på 2000:1 verkligen stämmer...

 

LG L194WT 19# WIDE TFT TCO-03 SILVER

 

Har inte fått testat den med DVI-D riktigt än (grafikkort beställt) så något riktigt omdöme kan jag inte ge, men jämför man andra skärmar i samma prisklass så har ju denna på pappret betydligt högre kontrastförhållande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanon, tack för tipsen precis den typ av skärmar jag sökte efter, kan tänka mig att slå till på HP:en den ser lite Mac:ig ut med silverramen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Notera att priset på HP'n är utan moms... den blir lite dyrare, plus den har längre responstid och du får inte med nån DVI kabel...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok tack för tipsen, nu gäller det bara att välja :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...