Jonas. Posted September 30, 2006 Share Posted September 30, 2006 Hejsan, Jag undrar ifall någon vet hur man får green screen i iMovie..? Tack på förhand Link to comment Share on other sites More sharing options...
iPaul Posted September 30, 2006 Share Posted September 30, 2006 Hejsan, Jag undrar ifall någon vet hur man får green screen i iMovie..? Tack på förhand 407272[/snapback] Importera en grön bild? Eller syftar du på hur man tar bort green screen i programmet? Kolla om dom har chroma key, jag har aldrig testat iMovie. Annars verkar det finnas plug-ins för det här: http://www.danslagle.com/mac/iMovie/links.shtml Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joop Posted September 30, 2006 Share Posted September 30, 2006 För längesedan köpte jag ett plug-in-paket (till, typ iMovie v2), där det fanns Chroma-Key. Det fungerade väl sådär... Det ställer naturligtvis krav på en bra kamera, en bra blå/grön skärm och inte minst bra belysning. Finns plugins bl a på Versiontracker. Testa den här! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.