Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ta bort mapp i iTunes


lilabee

Rekommendera Poster

Hejsan,

 

Helt plötsligt fanns det en folder med namnet Christian music i min iTunes, åtminstone tror jag det, jag har aldrig sett den förut. Jag skulle vilja ta bort den, men jag kan inte.

 

Är det någon annan som också har sett den dyka upp, och hur gör jag för att ta bort den? Är det något som Apple har bestämt sig för måste finnas med?

 

Förbryllade hälsningar

Lilabee

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu försvann den! Så, problemet löst, antar jag, fattar inte vad det var som dök upp bara!

 

Hälsningar,

Lilabee

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allvarligt, vad är Christian music? Kan musik vara kristen? Jag trodde bara en människa kan välja att bli det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var nog Den Allsmäktige som nästlat sig in i din iTunes... :innocent:

(Var glad att det inte var "den andre"... :devil: )

 

Nej, allvarligt talat - kan det vara så att du har "leta efter utdelat musik" ikryssad.

Samt sitter i ett nätverk, alternativt når/nås av ett trådlöst nätverk.

I så fall kan det ju varta någon som har en mapp med "kristen musik" som han/hon vill sprida ut över världen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror det är musik med ett kristet budskap. Precis som att »Vit makt«-musik har ett Nazi-budskap.

407005[/snapback]

Jo, jag förstår det, men jag tycker det är en fånig benämning bara som "inte borde finnas", det är ju ingen musikstil. (Därmed inte sagt att jag har nå't speciellt emot grupper/artister som sjunger "kristna texter"). "Vit makt" är ju inte heller en musikstil, bara en benämning på texterna som jag med största sannolikhet inte uppskattar :bla: .

 

Rätt?/fel?

Ursäkta denna OT i denna tråd...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej på er,

 

Tack för svaren, jag känne rmig lite knäpp som reagerade så fort!

Jag tror det måste ha varit någons delade filer som föreslogs, jag har nu kryssat i lite allt möjligt i preferenserna, så det ska väl inte hända igen. Om det inte är så att någon verkligen vill skicka ett budskap..

Vänliga hälsningar

Lilabee

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...