Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Bootcamp


phreakii

Rekommendera Poster

Hej alla!

 

Har problem med Bootcamp, när jag kommit så långt att jag ska partionera, "vissa filer går inte att flytta". Och jag vill INTE, installera allt, eller såsom de beskrivs i denna tråd

 

https://forum.macworld.se/index.php?showtop...002&hl=bootcamp

 

göra backup och sen lägga in OS X igen och sen återställa bla bla.. De måste väl kunna gå att lösa på ngt annat sätt? Tycker jag försökte bränna ut precis allt på disken för att få de att funka..

 

Eller jag MÅSTE verkligen tömma hela och börja om?

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte riktigt vad du menar med att vissa filer inte går att flytta.. om du menar att hårddisken defragmenteras och alla filer flyttas till början av den (för att möjliggöra partition utan formatering) så tror jag filerna går att flytta manuellt genom copy-paste osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte riktigt vad du menar med att vissa filer inte går att flytta.. om du menar att hårddisken defragmenteras och alla filer flyttas till början av den (för att möjliggöra partition utan formatering) så tror jag filerna går att flytta manuellt genom copy-paste osv.

406689[/snapback]

 

När jag kör bootcamp för att lägga in WinXP så gör den ju olika moment, dels i ett skede ska partionera upp disken så att de finns plats för WinXP för sig. När den sen skapar den partioneringen så blir de till sist "vissa filer kan ej flyttas" felmeddelande alltså.. :deppig:

 

Och sen avbryter den hela processen, back till ruta noll

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...