Semmelman Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 http://www.n24.se/dynamiskt/efterborsen/did_13754968.asp Ja vad säger man… nice try. Eller välkommen till nutiden tjugo år för sent, eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ronny Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 måste vara en helt galen rubrik det motsatta skulle jag kunna tänka mig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axelman Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 Gills inte Apples grejor? De vinner ju med standardsortimentet!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ardrí Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 Heja Sony!!! Måste erkänna att jag tycker denna är riktigt riktigt snygg. Finare än iMacen vars design jag är ganska trött på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarting Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 Gills inte Apples grejor? De vinner ju med standardsortimentet!! 406426[/snapback] Tänkte just på samma sak Link to comment Share on other sites More sharing options...
bpa36 Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 ser ut som en tv, fungrar som en tv, det är en tv :-) Skämt å sido, har precis avverkat en Vaio som arbetsdator, långsam mycket konstiga Sony specifika program och en övertro på Vaio som varumärke (och då har jag inte räknat upp stinkande batteritid) Designmässigt kanske ett steg i rätt riktning men jag gjorde ett klassiskt test och bad frugan titta på den och den kommer inte att byta plats med Imacen i vårt vardagsrum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bluefish Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 Varför sitter du på N24? Det är väl en blandning mellan Aftonbladet och något annat bygge? ...och där försvann allt mitt lediga RAM och CPU-mätaren gick i taket.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Semmelman Posted September 28, 2006 Author Share Posted September 28, 2006 Designmässigt kanske ett steg i rätt riktning men jag gjorde ett klassiskt test och bad frugan titta på den och den kommer inte att byta plats med Imacen i vårt vardagsrum. 406714[/snapback] Jaha, jag läste först med anledning av rubriken att frugan inte kommer låta datorn byta plats med dig i sovrummet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ronny Posted September 28, 2006 Share Posted September 28, 2006 Jaha, jag läste först med anledning av rubriken att frugan inte kommer låta datorn byta plats med dig i sovrummet! 406725[/snapback] hahah så du får stå i skamvrån och hon får mysa med macen i sängen då Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.