Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Bokmärken i Firefox


-Edvin-

Rekommendera Poster

När jag tidigare använt firefox har jag haft en del till vänster i firefox-fönstret till bokmärken. Någon som förstår vad jag menar? Nu när jag bytt dator vet jag inte hur jag får det så igen! Någon som kan hjälpa mig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte så att du kommit åt "kantlisten", det går att dra ut den, alternativt knuffa in den..

 

Du ser en liten prick mitt på listen till vänster, pröva fatta tag i den och dra....

 

post-113-1159377644_thumb.jpg

 

Din ser nog ut så här idag..kolla om du ser pricken mitt på..., efter Programvara...

 

post-113-1159377717_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha

du menar så här

post-113-1159382104_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Förlåt om jag utnyttjar denna tråd. Tyckte inte dfen var så gammal :)

Jag undrar hur jag kan få bokmärkesmappar i verktygsfältet i Firefox2.0.0.9 på samma sätt som jag har i Safari.

Här är mitt Safari och bokmärkesmapparna är ringade med rött

post-6426-1199481504.jpg

och här är mitt Firefox. Jag har inte lyckats fått dit mina mappar :(

post-6426-1199481565.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu känner jag inte igen din FF, antar att har lagt på nåt tema eller nåt.

På min FF 2.0.0.11 funkar det med att öppna önskat bokmärke och ta fliken och dra upp den till listen.

Hoppas jag förstod ditt problem rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, det är ett tema jag drog ner :) Men jag kunde inte det i original heller. Jag såg att det kommit en uppdatering så jag ska ta hem den och pröva som du sa.

Går det bara med enskilda sidor eller kan jag som i safari skapa en mapp och lägga där?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan lägga till mappar oxå.

Gå in under Bokmärken: Ordna bokmärken och där kan du lägga mappar.

 

nu blev fel rad markerad.

Skall vara Bokmärkesfältsmapp under.

post-9516-1199544002_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:( jag har prövat som du sa men får det inte att fungera :(

Så här ser mitt ut

post-6426-1199544400.jpg

Om jag nu vill ha mappen "FORUM" där uppe och i den har jag några undermappar med bokmärken i, hur gör jag då? Jag har provat att dra och släpp, men det fungerade inte. Inte som det ser ut nu och inte om jag öppnar "ordna bokmärken" och drar mappen därefrån :(

Vill så gärna att få det att fungera då Safari har behagat krascha femtielva gånger de senaste dagarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På inrådan så tog jag bort Firefox och hämtade hem det på nytt. Jag hade ju alla bokmärken i Safari så det var bara och tuta och köra. Döm om min förvåning när Firefox installerade sig. Alla mina bokmärken och personliga inställningar fanns kvar. Tyvärr oxå problemet jag hade :(

Trodde att om jag kastade allt, så fick man börja om från start, men det gick inte.

Jag får nog klara mig utan de däringa mapparna i verktygsfältet.

Det går ju bra ändå bara man blir van vid det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skam den som ger sig :D

post-6426-1199561845.jpg

Nu fick jag till det efter att ha sökt på Firefox och kastat allt med det namnet. Sedan hämtade jag hem det igen och vips :D

Dessutom hittade jag lite snygga teman som lite extra lull lull :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...