Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

All söktext lagras


thegrange

Rekommendera Poster

Tjena MacDudes!

 

Lade precis extra märke till att datorn kommer ihåg allt jag sökt på sen jag köpte den.

 

1 .Var raderar man det?

 

2. Hur kan man inaktivera funktionen om man nu skulle vilja göra det?

 

Vänliga hälsningar, tacksam för svar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj sorry, märkte att jag delvis är ute och seglar.

 

Jo, såhär är det. Det är i Firefox. Däremot minns jag inte vilken webläsare jag använde när jag gjorde vissa av dessa sökningar, har för att jag hade camino då, det är iofs samma läsare...nog inte heller så svårt att söka sig fram till var allt ligger, men... om någon vet såhär på rak arm, vore det sjysst...

 

thx.

 

hmm bibliotekt/chaches... funny place.... allt är skönt straightforward här... det gillar jag...

 

väntar på svar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jasså, du söker på sånt... >_>

 

Nä, skoja bara :)

 

I firefox går du in på Preferences, på privacry finns lite verktyg för att rensa forms, cache o lite annat. Borde ligga där nånstans, gör det iaf på PC.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ställ bara in den på att inte spara formulärdta. Annars är ju apple+shift+delit ganska bra om man vill dölja sina spår :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ställ bara in den på att inte spara formulärdta. Annars är ju apple+shift+delit ganska bra om man vill dölja sina spår :whistling:

406037[/snapback]

 

Vill inte dölja spår utan kände att det var onödigt att den lagrar sånt....så får man det som förslag när man ska söka på annat osv....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inställningar -> Sekretess -> Formulärdata -> Rensa

405963[/snapback]

 

ahhh, nice... tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...