Tarok Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 Undrar när nästa MacBook version kommer, jag vill hemskt gärna köpa nu men har lovat mej själv att vänta till nästa MacBook kommer, men hur länge ska jag behöva vänta. När jag köpte min 8500 för mycke pengar han jag inte packa upp den förränn det kom en nyare snabbare billigare ja den var bara så mycke bättre och jag förbanade att jag var född i denna tidsålder och längtade till stenåldern då sånt här inte kunnde hända och hände det något nytt så gick det så där 1000 år i mellan så det var skit detsamma. Uffe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guzz Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 Jag vet att det är jättetrist att höra detta men sök. Detta har frågats massor av gånger. Annars kan du ta en titt här: Core 2 Duo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarting Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 Finns nog ingen som kan svara på när nästa kommer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.