Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

AppleStore nere!


R.E

Rekommendera Poster

US-store verkar iaf öppen. Apple Store var väl nere för ett par dagar sedan utan märkbar uppdatering?

 

Borde i vilket fall snart vara dags för nya iBooks, eller Panther… Fast såg på 99mac att Macotekt skulle ha kvällsöppet i butiken den 24e, gissar på Panther-event då…

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingemar Ragnemalm

AppleStore måste vara enda nätplatsen som skapar rubriker så fort de stänger en stund för att fixa nåt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

…inte så konstigt med tanke på att det många gånger betytt just uppdatering av produktsortimentet. Fast i och med senaste veckans nedstängningar så får man kanske ändra vana…

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antingen fixar de ett stavfel eller så kommer nya iBöcker!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är även den amerikanska "storen" nere....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De kanske sätter alla priser i euro, i tron att vi gick med där i alla fall :angel:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

från MacCentral:

 

Apple Computer Inc. on Wednesday announced the release of Mac OS X Panther, the latest major update to its Unix-based operating system. The release comes less than four months after Steve Jobs demoed the new operating system during his keynote address at the companies Worldwide Developers Conference in San Francisco. Panther will be available on Friday, October 24, beginning at 8:00 p.m.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

US-store verkar iaf öppen. Apple Store var väl nere för ett par dagar sedan utan märkbar uppdatering?

 

Borde i vilket fall snart vara dags för nya iBooks, eller Panther… Fast såg på 99mac att Macotekt skulle ha kvällsöppet i butiken den 24e, gissar på Panther-event då…

Bravo, mitt i prick! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Släpper de in Panthertanter på Macoteket, finns ju några där i området :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har denna "pantertant" beställt OS X - 10.3 - så jag hoppas jag får den lagomt till min födelsedag den 30 oktober. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Petra

Du kan väl inte räknas till pantertant ännu, du ser mer ut som en lejoninna i den hårfärgen :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...