Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Macbooken stängs av


Valdor

Rekommendera Poster

För en vecka sedan, drygt, började min några månader gamla Macbook att ofrivilligt stänga av sig själv. Jag hör ett litet klick samtidigt som datorn helt stängs av. Om jag omgående försöker starta den igen, så hörs bara klicket, men inget händer, men om jag väntar c a 10-15 sekunder så går uppstarten som vanligt. Dessa ofrivilliga avstängningar kan ske 3-4 stycken inom 10 minuter för att sedan upphöra ett dygn. Detta har nu hänt 10-15 gånger. Jag ska naturligtvis gå till återförsäljaren, men jag är lite nyfiken på vad ni tror att det kan vara. Det hade varit bra att ha lite kött på benen när jag diskuterar med återförsäljaren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Det märks att du inte är flitig besökare på forumet, för detta har vi diskuterat dagligen i flera trådar. :fundersam:

 

Ta kontakt med Apples support, de vet vad det handlar om, du kommer att få lämna ifrån dig din dator ett tag. tyvärr...

 

Lite trådar i ämnet

https://forum.macworld.se/index.php?showtop...5116&hl=macbook

 

redan i juni började rapporter komma

 

post-113-1158852954.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe, ok! Det alltid skönt att ha sällskap! Jag har inte varit inne på forumet på rätt länge, så jag får väl uppdatera mig på ämnet!

 

Tackar iallafall!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...