Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Omröstningen på My App har börjat


Guzz

Rekommendera Poster

post-11576-1156164964.jpg

Omröstningen har börjat borta hos My Dream App. Jag har skrivit om tävlingen förut.

Man har 24 olika bidrag att välja på och man kan välja upp till 18 olika av dem. Var nu med att rösta fram ditt favoritprogram.

Over the past few weeks, the My Dream App development team has whittled down over 2700 submissions to just 24 finalists, and starting today, it's up to you to decide which ideas stay, and which ideas go.

 

Som bonus får man programmet pzizz när man röstar. Kostar 40 $.

pzizzscreen2.png

 

Rösta här!

 

Edit: Kan moderatorn rätta till rubriken? Ska stå My och inte Mt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En tävlande (med bidraget "iVlog") upptäckte att han var nära att åka ut, eftersom röstresultaten presenteras kontinuerligt. När sedan röstperioden utökades med ett dygn satte han sig och spammade alla forum och alla avlägset bekanta han kunde komma på och lyckades få in så pass mycket röster att han tog sig över gränsen och är kvar i tävlingen. Jag har följt tävlingen (och hade med bidrag), och tycker det kändes sämst att det är sånt som ska avgöra. Med 9000 röstande totalt så har man ju ett enormt övertag om man lyckas få in 1000 extra röster.

 

Jag blev nästan sugen på att göra ett experiment och försöka få så många svenskar som möjligt att rösta på den tävlande svensken Anders Melin (med bidraget "stick-it"). Tänk er en artikel i Metro och 5000 svenskar som avgör tävlingen.

 

 

(För säkerhets skull; jag har ingen koppling till Anders Melin överhuvudtaget.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

post-11576-1156164964.jpg

 

Nu har tredje omgången dragit igång. 12 deltagare ska bli 9.

Få programmet Musicast till ett värde av $18 när du röstar.

 

musicastscreen.png

 

Rösta här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Får man inte chansen att testa programmen? Ska man bara läsa deras förklaringar och rösta utifrån fina skärmdumpar?

413760[/snapback]

 

Som jag fattat det finns programmen inte ännu. Vinnaren kommer få sin idé utvecklad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

När kommer dessa tre program som ska bli verklighet finnas till salu tro?

 

Vill så gärna ha Cookbook. :D Atmosphere verkar vara väldigt praktiskt med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...