Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kan man få nya sökfunktionen på äldre Ipod ?


nostep

Rekommendera Poster

Hej !

Jag har en Ipod video 60 gb.. Alltså inte den nya dom släppte förra veckan. På den nya så var det ju mkt lättare att söka låtar såg jag. Man kunde bokstavera och söka efter låtar, artister osv.

 

Går det att uppdatera min Ipod så man kan söka på den oxå eller är det bara gjort för att fungera på dom nya ?

 

MVH Petson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej !

Jag har en Ipod video 60 gb.. Alltså inte den nya dom släppte förra veckan. På den nya så var det ju mkt lättare att söka låtar såg jag. Man kunde bokstavera och söka efter låtar, artister osv.

 

Går det att uppdatera min Ipod så man kan söka på den oxå eller är det bara gjort för att fungera på dom nya ?

 

MVH Petson

402920[/snapback]

Om du menar bokstavera tror jag inte det går på de nya heller, finns inga bokstavsknappar på ipod.

 

Om du menar att snurra snabbt och få upp bokstäver i listan finns de på de gamla. Min ipod video är inte en av de nya, men jag får upp de bokstäverna hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du menar bokstavera tror jag inte det går på de nya heller, finns inga bokstavsknappar på ipod.

 

Om du menar att snurra snabbt och få upp bokstäver i listan finns de på de gamla. Min ipod video är inte en av de nya, men jag får upp de bokstäverna hela tiden.

402923[/snapback]

 

Du har nog missat den nya featuren i nya ipod. Kolla här: http://www.apple.com/ipod/features.html

Klicka på "Search" i listan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man får inte med sökfunktionen om man uppdaterar firmwiren, tyvärr. Apple har väl det som en bonus så att du ska köpa den nya för att få sökfunktionen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...