Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Vad har hänt med min leverans?

Pennywise

Recommended Posts

Jag kollade precis på TNT för jag ville se vart min Nano befinner sig. Ser till min stora förvåning att jag har samma referens- och sändningsnummer som en redan använd order har. Har det blivit fel när dom skrev sändningsnumret eller vad kan vara fel? Skulle ringa till Apple om dom hade öppet men det får vänta tills imorgon.

:orolig:

post-14269-1158768420.jpg

Samma sak hände mig med när jag beställde min MacBook i våras. Det tycks som om TNT "återanvänder" gamla nummer, därav den felaktiga informationen. Det kommer snart att uppdateras till din riktiga leverans, ingen fara. :)

Samma sak hände mig med när jag beställde min MacBook i våras. Det tycks som om TNT "återanvänder" gamla nummer, därav den felaktiga informationen. Det kommer snart att uppdateras till din riktiga leverans, ingen fara. :)

402772[/snapback]

Ok tack, inget att vara orolig för då med andra ord :shifty:

Kommer dock ringa till Apple imorgon för säkerhets skull...

Har haft STORA problem med TNT denna veckan. Skulle få min nya iPod nano i måndags. De kom ju någongång mellan 09-17 då man naturligtvis inte är hemma. Ringde dem och kom överens om tisdag istället då jag ordnade så en person satt hemma och passade mellan dessa tider. De kom aldrig! Onsdag (idag) ordnade så att paketet istället skulle till en vän som skulle vara hemma hela dagen...tror ni de kom nu? Nej......nu väntar jag på en taxi med paketet eftersom jag fick fetspel efter alla telefonköer och apple hit och apple dit.....skall bli spännande att se om det dyker upp ikväll kanske ;-) Nåja detta var utanför ämnet men jösses med problem det varit.

Varje kunde får förmodligen ett unikt ordernummer som dom använder för att hitta var du bor etc. Därför återanvänds det.

Vi jobbar likadant på mitt jobb.

Allt fixade sig, iMacen och iPoden kom idag  :skondans:

403107[/snapback]

Då har du att göra nu då.. :kaffe:

Stort Grattis

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...