Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

intressant G5 mac


juno

Rekommendera Poster

Kollade efter dvd-r skivor hos computercity och såg då att de fått upp apple's datorer på sin websida igen. Enda problemet är att den G5 de säljer har jag i allafall aldrig sett innan. Gå in själva och kolla på computercity. Under datorer från apple väntar en överraskning.

 

/Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns ju lite dåligt att de ens inte orkar sig in på apples hemsida och hämta en riktig bild.

 

/Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med andra ord, handlar man inte där! Har dom inte mer känsla för Apples produkter än att dom kan visa rätt produktbild, då är man rätt kass! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här kanske ger en liten fingervisning vad försäljarna på pcvaruhus kan om mac  :)

Du tror inte att dom har kontakt med Apple som ger dom åf-support på sina produkter? :rolleyes:

 

Ang bilden så håller jag med om att det är jävla lamt att lägga upp en påhittad bild av en produkt som är fan så mycket snyggare i verkligheten, jag har mailat dom och påtalat deras lameri, få se om det blir ändring.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha...titta på deras sida igen under Dator/Apple > Powermac, ser ni någon förändring? :)

 

Det ska vara Reefah som klagar annars blir det inget gjort B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Annars hade man ju kunnat beställt en Power Mac G5 och sedan efter leverans klagat på att den inte alls såg ut som på bilden på hemsidan samt krävt kompensation för det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns fortfarande en av de gamla bilderna kvar?! <_<

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nils Holmlöv
Det ska vara Reefah som klagar annars blir det inget gjort  B)

Eller så lyssnade de på Apple, som blev tipsade om saken av undertecknad...

 

:devil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...