Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Gmail


anasazi

Rekommendera Poster

Fick en inbjudan av brorsan men jag kunde inte se nåt skäl till att det var bättre än Mail.

414044[/snapback]

 

Vad menar du med mail?

Man måste väl ha ett e-postkonto av något slag.

Jag har g-mail som jag använder som konto i mail eller kan kolla på weben om jag vill det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 61
  • Created
  • Senaste svar

Sitter nu och myser med gmail, e ju himla smidigt. Använder dock inte själva gmail.com-adressen, utan vidarebefodrar alla mail direkt från vår eportsserver till gmail och kan sedan replya via gmail. så sjukt smidigt :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad menar du med mail?

Man måste väl ha ett e-postkonto av något slag.

Jag har g-mail som jag använder som konto i mail eller kan kolla på weben om jag vill det.

414046[/snapback]

Ja Apples Mail å så bredbandets samt webhotellets mailkonton. Öppnar bara Mail så trillar breven in, har svårt att tänka mig ngn förbättring, letar jag efter nåt gammalt mail så rullar jag bara uppåt å kollar rubrikerna. Men en stor brasklapp att jag får inte så många mail per dag, hade jag varit chefredaktör hade det kanske varit en annan femma… :kaffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja Apples Mail å så bredbandets samt webhotellets mailkonton. Öppnar bara Mail så trillar breven in, har svårt att tänka mig ngn förbättring, letar jag efter nåt gammalt mail så rullar jag bara uppåt å kollar rubrikerna. Men en stor brasklapp att jag får inte så många mail per dag, hade jag varit chefredaktör hade det kanske varit en annan femma…  :kaffe:

414251[/snapback]

Jag har det precis som du med den skillnaden att jag inte har "bredbandets eller webhotellets" mailkonton. Jag har g-mail som är ett gratis konto.

Det är ju möjligt att e-postkonto ingår i ditt bredband utan extra kostnad och då lönar det sig ju inte att utnyttja ett gratiskonto men för mig ingår det inte. Om man ska använda sig av en gratistjänst för e-post är gmail bra. Ingen reklam, stort utrymme och möjlighet att både använda som webmail och konto i ex. mail

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har mailkonto på min gamla skola samt under min domän. anledningen till att jag skaffade gmail är att webbgränssnittet är så förbaskat bra. så nu hanterar jag alla konton via gmail istället (själva gmail adressen kommer jag väl knappt ihåg och lär heller aldrig använda)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fixat!  :skondans:

 

//RockarDockan

413925[/snapback]

 

 

Thanks :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle förstås också kunna tänka mig en liten inbjudan från någon vänlig själ.

 

Glömde förstås min mail:

peter.lundin@riksteatern.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle förstås också kunna tänka mig en liten inbjudan från någon vänlig själ.

 

Glömde förstås min mail:

peter.lundin@riksteatern.se

414376[/snapback]

Done!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag skulle också tänka mig en inbjudan till Gmail, ifrån någon vänlig själ som har några invites över.

 

anders_520@hotmail.com

 

 

Ifrån en blivande switcher :kaffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

daniel_hejhopp

Om man kan använda gmail med apple mail och slipper 30 spam-mail om dagen testar jag gärna också!

 

danielwagsjo@hotmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Skulle även jag bli väldigt tacksam för en gmail inbjudan.

Finns det någon som vill förbarma sig över mig? ;)

 

fredrik.holgersson@fro.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle även jag bli väldigt tacksam för en gmail inbjudan.

Finns det någon som vill förbarma sig över mig? ;)

 

fredrik.holgersson@fro.se

437743[/snapback]

 

Klart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle nån kunna bjuda in mig till gmail också? :huh:

mr.catch@spray.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

kanske lite sent ute (men så blev man inte switcher förrens nu) som har en invite över till moi?

 

dondric@msn.com

 

usch...skäms över adressen :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...