Husaby Posted October 4, 2003 Share Posted October 4, 2003 Omnigraffle är ett underbart litet program att skapa strukturerade bilder i. Inte gratis, men värt varenda dollar. Processkartor, kartor, layouter, mindmaps.... Jag fick tipset på det saligen insomnade grannforumet, men har glömt av vem. Tack! (Rasta var med i den tråden, och till dig kan jag säga att Keynote också är bra!) /Magnus Edit: Tog bort smileys, det blev fel på något vis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Macus Posted October 4, 2003 Share Posted October 4, 2003 Omnigraffle är ett underbart litet program att skapa strukturerade bilder i. Inte gratis, men värt varenda dollar. Processkartor, kartor, layouter, mindmaps.... Jag fick tipset på det saligen insomnade grannforumet, men har glömt av vem. Tack! (Rasta var med i den tråden, och till dig kan jag säga att Keynote också är bra!) /Magnus Edit: Tog bort smileys, det blev fel på något vis Du kunde ju försöka med att få till lite bättre struktur på din avatar... Den är osynlig för mig just nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lasson Posted October 4, 2003 Share Posted October 4, 2003 Kul att du gillar det... jag kände att jag kanske var lite för översvallande i mitt beröm tlll programmet (det var nämligen jag ) så du kanske inte skulle ta det på allvar. Men det är otroligt smidigt. Samma enkelhet fast med 3D-bilder hittar man i sketchup -> http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo...fo/macosx/15755. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Intuition Posted October 5, 2003 Share Posted October 5, 2003 Kanon tycker även jag. Någon som har bra länkar till ställen med fler bra att ha paletter? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anvil Posted October 5, 2003 Share Posted October 5, 2003 registrerade versioner av Omnigraffle / OmniOutliner verkar ingå när man köper nya macar nu mera? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.